• Ik schrijf nu al een jaar lagn online verhalen, maar daar ga ik mee stoppen
    Mijn ideen zijn namelijk altijd onorgineel
    Ik krijg bijna nooit reacties of van die standaar(en dat werkt niet echt motiverdend)
    Als ik een paar dagen neit schrijf raak ik gelijk een stuk of 4 abo's kwijt
    Ik heb het gevoel dat ik het voor niks doe
    En met schrijfwedstrijden krijg ik altijd de laagste score
    Dus je zal geen story's meer van me zien
    Zijn jullie daar ook weer van af

    Ik ben nogal onzeker dus ik denk dat het daardoor ook komt

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 22:03 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jij krijgt tenminste nog reacties. Ik heb 1 abo en krijg soms een reactie, met 'snel verder'. En toch blijf ik gewoon schrijven, want ik vind het leuk.

    I lol'd.

    trek je er niks van aan dat mensen niet reageren betekent niet dat je slecht schrijft hoor en wrm stoppen als je veel inspiratie hebt dat is zonde


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik schrijf ook vaak stories die niemand leest, maar ik doe het niet voor de reacties (ze zijn natuurlijk altijd wel welkom), maar voor de lol! Ghehe maar later verwijder ik ze altijd weer en dan begin ik later opnieuw.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Celestial schreef:
    Schrijven doe je omdat je het leuk vind.
    Niet om reacties te krijgen van mensen.
    Natuurlijk is af en toe een reactie leuk maar daar moet je zelf niet om gaan vragen want dan is het niet spontaan meer.
    Maargoed, als jij wilt stoppen is dat jouw keuze.


    Save me from myself.

    Beetje oppervlakkig, niet? Als je het enkel voor de reacties doet, stop dan maar inderdaad met schrijven. Je schrijft voor jezelf, niet voor iemad anders. Vroeger had ik nieteens een abo of een reactie, maar door die story's leer je wel op den duur beter schrijven. Guess what? Nu heb ik veel meer abo's en krijg ik ook lieve reacties. Je moet oefenen, dat is het belangrijkste. Na één jaar ga je nog niet goed schrijven, je moet altijd oefenen voordat het mensen echt aanspreekt.


    Olive

    Ophelia schreef:
    Beetje oppervlakkig, niet? Als je het enkel voor de reacties doet, stop dan maar inderdaad met schrijven. Je schrijft voor jezelf, niet voor iemad anders. Vroeger had ik nieteens een abo of een reactie, maar door die story's leer je wel op den duur beter schrijven. Guess what? Nu heb ik veel meer abo's en krijg ik ook lieve reacties. Je moet oefenen, dat is het belangrijkste. Na één jaar ga je nog niet goed schrijven, je moet altijd oefenen voordat het mensen echt aanspreekt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Reactie's slaan vaak toch nergens op. Het meest gebruikte woord is 'verder'. Stop maar hoor, als je het alleen maar daarvoor doet.


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    Prongs schreef:
    Meisje, je bent amper 13. Veel mensen kunnen amper een goeie zin op hun blad schrijven op die leeftijd0-. Met dit soort gedrag wordt je inderdaad nooit een goeie schrijven. Blijven schrijven en oefenen is het enige wat je ooit goed zal maken. Op dit moment ben je dus niet goed bezig. En ik snap wel dat je het niet leuk vind dat mensen afhaken, maar zoals je zegt: als je verhalen te standaard zijn dan blijft het minder goed bij je lezers hangen. Denk eens wat langer over je idee na voor je het begint te schrijven. Zorg dat je éxact weet wat je ermee wil doen en maak dat je meer hebt dan alleen een concept. Een concept is namelijk niks zonder een plot.


    <3

    Weet je, je word altijd beter, je moet gewoon een beetje ervaring opdoen! En niemand kan trouwens zo slecht schrijven! Reacties krijg je meestal heel weinig, maar dat betekend niet dat je verhaal niet goed/ onorgineel is! Ga door met schrijven en vergeet die abo's die afhaken als je een week niet schrijft!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Memphis schreef:
    Je moet schrijven voor jezelf, niet voor de reacties. Dat werkt echt het beste.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Je moet gewoon doorschrijven! En vooral ook oefenen. Maar wel zelf er de lol van in blijven zien. Als je alleen voor anderen schrijft dan kan je beter stoppen, want je moet het zelf leuk vinden en er tijd aan willen besteden.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Dus wegens het feit dat anderen geen reactie plaatsen over hoe ze je verhaal vinden ga jij stoppen met schrijven?
    Moet je niet doen. Je schrijft omdat je dat zelf leuk vind, en er plezier in beleefd, niet omdat een ander steeds reacties plaatst.
    Zelf reageer ik ook bijna nooit op stories omdat ik gewoon vrder wil lezen en helemaal niet aan reageren denk.

    Als je echt wilt stoppen, doe dat dan alleen omdat je er zelf geen plezier meer aan beleefd, en niet omdat je geen reacties krijgt.

    (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehe. meid.
    Ik heb ook maar een stuk of 3 abo's, maar dat boeit mij voor geen reet. ik schrijf omdat ik het leuk vind, niet omdat ik wil dat er reacties/abo's erbij komen. Schrijf lekker door !!(flower)


    I will be.

    Jullie hebben me overtuigd
    Ik ga door
    Maar ik ga nu eerst de tijd nemen om een goed idee te bedenken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one