• Ik heb een nogal groot probleem, want ik ben smoorverliefd op een jongen. En hij zegt ook verliefd te zijn op mij, maar... Hij is 18 en ik ben 14, we schelen vier jaar en een paar dagen. Ook wonen we vijfendertig kilometer van elkaar verwijderd en is er geen directe treinverbinding. Ik ben al twee jaar lang verliefd op hem en vorig jaar viel hij eindelijk ook voor mij. Een week zijn we toen samen geweest, maar toen was het over en maakte die jongen, laten we hem C. noemen, het uit terwijl hij mij achterliet met de indruk dat hij gewoon niets voor mij voelde.
    Natuurlijk brak dat mijn hart en een half jaar lang ben ik er kapot van geweest, maar toen leerde ik een nieuwe jongen kennen en hij vroeg mij verkering en omdat ik hem ook wel leuk vond heb ik ja tegen hem gezegd. Afgelopen april kreeg ik echter van C. een berichtje, waarin hij vroeg hoe het met me ging. Van het een kwam het ander en voor ik het wist lag ik iedere nacht tot diep in de nacht met hem te msnen of smsen. Na een week spraken we af en toen ben ik dus vreemdgegaan. Ik was nog steeds smoorverliefd op hem, maar beiden twijfelden we over een relatie omdat het leeftijdsverschil en de afstand toch behoorlijk groot is.
    Ik heb het uiteindelijk uitgemaakt met mijn vriendje omdat ik er niet langer meer tegen kon en besloten voor C. te gaan omdat ik gewoon echt van hem hou. C. twijfelde nog steeds wel maar we hebben alsnog afgesproken voor komende maandag. Alleen, eerder deed hij altijd hartstikke lief op msn en via de sms, maar dat is de laatste tijd steeds minder geworden... Daar voel ik mij nu zo kut over, omdat ik nu al twee dagen lang helemaal niks van hem heb gehoord en niet weet of de afspraak maandag wel doorgaat, en of ik überhaupt wel wil dat die doorgaat. Want als het uiteindelijk niets wordt zal mijn hart weer breken, en dat wil ik niet. Ik wil ook niet dat het slechts bij afspraakjes zo eens in de zoveel tijd blijft, eigenlijk wil ik alles of niets, om het zo maar even te zeggen.
    Wat moet ik doen? Moet ik hem een smsje sturen met de vraag of maandag nog doorgaat, of moet ik wachten tot hij wat van zich laat horen? Of moet ik hem misschien maar helemaal laten gaan?

    Niemand? :x

    ik zou miss wel een smsje sturen voor te vragen of het nog doorgaat.

    ik denk helemaal laten gaan meid. Als hij je al een keer heeft gedumpt kan hij dat weer doen en ga terug naar die jongen waar jeerst mee had en zeg dat het je zoveel spijt. Ik denk dat C niet zoveel van je houd als hij opeens niet meer zoveel van zich laat horen, maar he ik kan het ook fout hebben.

    Mile schreef:
    ik denk helemaal laten gaan meid. Als hij je al een keer heeft gedumpt kan hij dat weer doen en ga terug naar die jongen waar jeerst mee had en zeg dat het je zoveel spijt. Ik denk dat C niet zoveel van je houd als hij opeens niet meer zoveel van zich laat horen, maar he ik kan het ook fout hebben.


    De eerste keer dat hij het uitmaakte deed hij dat omdat hij het leeftijdsverschil te groot vond, niet per se omdat hij mij niet leuk vond. En ik kan en wil niet terug naar de jongen waar ik eerst mee had, want ik ben gewoon niet verliefd op hem en dan kan ik hem niet aan het lijntje houden. Maar misschien heb je wel gelijk dat C. niet meer hetzelfde voor mij voelt als ik voor hem... I don't know ):

    Nee, echt niet mee doorgaan. Dit is Sams redenatie: hij zei dat hij jou wel leuk vond maar dat hij het leeftijdsverschil te groot vond. Het komt erop neer dat die leeftijd voor hem belangrijker was dan het gevoel van liefde. Ik zou in jouw geval helemaal het contact verbreken, anders breng je jezelf alleen maar meer emotionele schade toe, zo'n situatie als deze is hopeloos. Misschien heeft hij ook beter dan jij door hoe ver jullie geestelijke afstand van elkaar verschilt. Iemand van 18 is beter in staat dat in te schatten dan iemand van 14, uitzonderingen voorbehouden.
    No really, my opinion? Laat het gaan. Als er in deze fase al zoveel gedonder is, laat staan wanneer jullie wel weer met mekaar hebben.
    Doe 't jezelf niet aan :]


    No growth of the heart is ever a waste