• Ik heb gewoon zoveel vrienden dat ik zowat dag en nacht weg ben met vrienden. En als ik thuis ben echt hooguit maar een uurtje thuis ben. Damm.... Zelfs me ma vind dat ik veel weg ben. Oeps....

Hebben julie dat ook? ^^

Some angels have no wings.

Nee, ik ben bijna altijd thuis (krul)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Jap, maar ik ben meestal weg voor school of m'n werk ^^

Life is hard and then we die

Mijn moeder vindt ook dat ik te veel weg ben. ;')

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

nope...ik heb maar 2 hele goede vriendinnen...dus hooguit 3 keer per maand ofzo^^

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Integendeel
    Ik zie mijn 'vrienden' alleen op school

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Nee , bijna niemand doet ooit iets met me :Y)
    Zo leuk ben ik blijkbaar.
    En och , wat zijn we toch ' Omg , al 14 jaar best friends <3'

My ass.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Nee, ik ben liever wat op mezelf, en heb dus ook niet erg veel vrienden, waar ik ook niet heel erg veel mee doe.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Fides schreef:
    Nee, zovéél vrienden heb ik nou ook weer niet.

None but ourselves can free our minds.

LetsKrull schreef:
    Nee, gelukkig niet o.o

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

NOu ik ben heel vaak wel bij een vriendin of vaak achter de pc of gewoon met mijn vrienden bezig ofzo. En nooit met familie ofzo.
    En jah me moeder zegt het ok wel eens maar zij maakt er grappen over.. en altijd als ik naar mijn vrinedin ga ben ik pas in de avodn terug..hihi

Neuh. Ik ben wel af en toe de hort op en heb ook vrienden, maar meestal komen die naar mij toe en dan chillen we bij mij of in de buurt.(krul)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

uhm...
    ik heb maar heel weinig vrienden.
    maar ben heel vaak thuis omdat ik vaak pas laat thuis ben.

we all deserve to die

meestal zit ik thuis. (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Nope, niet zoveel last van eigenlijk :Y)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

.. en je klinkt wel een beetje ego trouwens. :W

ars moriendi