• Heeuj.
    Ik wil een story beginnen genaamd; We were gameless, maar ik weet niet of ik het wel moet doen.

    Het gaat over 6 jongeren die verhuizen naar een studentenhuis. Het blijkt allemaal niet leuk & aardig te zijn, er is een hoop mis met het 'doodnormale' studentenhuis.
    Er wordt een gemeen spelletje gespeeld, waarbij elke stap fataal kan zijn.
    Zijn de tieners in staat elkaar te redden?

    Oke meer zeg ik er niet over, als ik het namelijk doorzet is t jammer als er al teveel verklapt is. (krul)


    Doen/niet doen?
    Abo ja/nee?
    Link; Ennnn klikken maar!

    Niet doen, want er zijn al veel stories over dit. Dat er een spelletje word gespeeld met mensen etc etc.


    We accept the love we think we deserve.

    Hele goeie vraag.
    Aan de ene kant do; omdat hij me best gaaf lijkt,
    maar aan de andere kant don't, omdat er indd al heel veel over zo'n onderwerp zijn...

    Dus mijn gok is Don't


    We were blessed with this curse.

    Master schreef:
    Niet doen, want er zijn al veel stories over dit. Dat er een spelletje word gespeeld met mensen etc etc.

    I swear, hij is anders dan alle andere story's.
    Ik heb niet zo veel story's gelezen op Q, nog nooit een over dit onderwerp, dus er is zeker geen sprake van na-aperij.

    KABAM schreef:
    (...)
    I swear, hij is anders dan alle andere story's.
    Ik heb niet zo veel story's gelezen op Q, nog nooit een over dit onderwerp, dus er is zeker geen sprake van na-aperij.

    Ik zeg ook niet dat het na-aperij is, maar aangezien je samenvatting lijkt deze story best veel op die andere die ik heb gelezen. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n story gezien dus ik heb geen idee waar de andere het over hebben :Y)

    Ik vind het gaaf klinken. Het ligt eraan hoe letterlijk dat 'spelletje' is.
    En zoiets kan je toch gewoon proberen? Zie je vanzelf wel hoe het uitpakt. Tenminste, dat zou ik doen.
    Als je het doet, zeg het mij maar ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Master schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat het na-aperij is, maar aangezien je samenvatting lijkt deze story best veel op die andere die ik heb gelezen. (:


    Ah ja zou kunnen ik heb het nog nooit gelezen.
    Tóch denk ik dat 'ie wel anders is aangezien ik met elementen en zo werk...
    maar goed het gaat om jouw mening en daar vroeg ik natuurlijk om.
    Ik zie wel wat er verder uitkomt en dan zal ik wel kijken wat ik doe. :Y)

    Cellophane schreef:
    Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n story gezien dus ik heb geen idee waar de andere het over hebben :Y)

    LittlePirate schreef:
    Ik vind het gaaf klinken. Het ligt eraan hoe letterlijk dat 'spelletje' is.
    En zoiets kan je toch gewoon proberen? Zie je vanzelf wel hoe het uitpakt. Tenminste, dat zou ik doen.
    Als je het doet, zeg het mij maar ^^
    \
    Ik had m gewoon al online gezet, even op de link in het topic klikken & voila, haha.
    Mocht ik niet doorzetten dan merk je dat ook wel weer vanzelf (krul)

    Elk verhaal is anders.
    Als je helemaal zelf op het idee bent gekomen, moet je het zeker en vast doen!


    Has no one told you she's not breathing?

    Je kan het toch proberen? Als hij niet aanslaat kan je na een paar hoofdstukken stoppen als je wil
    Belangrijkste is ook dat je schrijft waar jij je goed bij voelt (:

    gewoon doen :P

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 10:43 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    doen! :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zou het doen, nooit geschoten is altijd mis. (:


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Heb abo genomen XD


    I will be.