• Ik ben een functie als voorbeeld voor integralen aan het tekenen in Paint, want ik maak een samenvatting voor het examen van wiskunde voor heel de klas, en ik ben een beetje ongeduldig aan het worden want je moet zo lijntje per lijntje doen als je één oppervlakte moet arceren, aaaaargh. :'D

Nouja, hoe gaat het met jullie? Hoe gaan jullie examens? :'d

EDIT: ik heb hem af!

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 11:11 ]

Where there is a sea there are pirates...

Afgelopen :')

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

En dat op de vroege morgen? -yawn-
    Ik doe geen examens :')

Ik hoef nooit meer examens te doen (chears)

It's going to be difficult, but not impossible.

Celestial schreef:
    En dat op de vroege morgen? -yawn-
    Ik doe geen examens :')

Ja inderdaad. Gisteren was ik zo om 10 uur in de avond al begonnen en nu ben ik verder aan het doen. Mijn klas echt zo van 'wuuuut, nu al? :'D' Maar het moet af hé, anders komt het te laat enzo.
    Ik vind het trouwens ook leuk om te doen. Even geen theorie en al die shit, gewoon figuurtjes en getalletjes. :3
    Waarom doe je geen examens? ö

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 10:43 ]

Through schreef:
    Ik hoef nooit meer examens te doen (chears)

Haha, stop bullying me, you ***! xd

Captain schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Gisteren was ik zo om 10 uur in de avond al begonnen en nu ben ik verder aan het doen. Mijn klas echt zo van 'wuuuut, nu al? :'D' Maar het moet af hé, anders komt het te laat enzo.
    Ik vind het trouwens ook leuk om te doen. Even geen theorie en al die shit, gewoon figuurtjes en getalletjes. :3
    Waarom doe je geen examens? ö

Ah okee... naja succes ermee! ;D
    En ik hoef nog geen examens te doen. Die doe ik pas in de 5e geloof ik. En dan ben ik al 17 ;D

Captain schreef:
    (...)
    Haha, stop bullying me, you ***! xd

oooh hahaha i'm so srry! (aa)

It's going to be difficult, but not impossible.

Celestial schreef:
    (...)
    Ah okee... naja succes ermee! ;D
    En ik hoef nog geen examens te doen. Die doe ik pas in de 5e geloof ik. En dan ben ik al 17 ;D

Echt? Wow, ik moet examens al doen vanaf mijn eerste middelbaar! Op welke school/welke richting doe jij? ö En in hoeveelste zit jij nu?

Through schreef:
    (...)
    oooh hahaha i'm so srry! (aa)

Apology accepted. (cat)

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 10:48 ]

Captain schreef:
    (...)
    Echt? Wow, ik moet examens al doen vanaf mijn eerste middelbaar! Op welke school/welke richting doe jij? ö En in hoeveelste zit jij nu?

Ik zit op de Montessori (ooit van gehoord?) en ik zit in de 3e van Havo.
    En bij ons is het zo dat Mavo leerlingen in de 4e examen doen, Havo leerlingen in de 5e en Vwo leerlingen in de 6e (als ik me niet vergis).

Celestial schreef:
    (...)
    Ik zit op de Montessori (ooit van gehoord?) en ik zit in de 3e van Havo.
    En bij ons is het zo dat Mavo leerlingen in de 4e examen doen, Havo leerlingen in de 5e en Vwo leerlingen in de 6e (als ik me niet vergis).

Aaaaah... vandaar! Je bent een Nederlander!
    Wij doen in België elk jaar examens. Dus jullie zijn echt gelukzakken, eerlijk gezegd. :'D

Wembley schreef:
    Afgelopen :')

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Captain schreef:
    (...)
    Wij doen in België elk jaar examens. Dus jullie zijn echt gelukzakken, eerlijk gezegd. :'D

Whut? Lol! Dat wist ik niet eens dat ze dat in België deden!
    o.o dat lijkt me echt ... vermoeiend en zo... Good luck! ^^

Captain schreef:
    (...)

Niet echt :x Bij ons noemt het examens en bij hun gewoon toetsenweek, maar het komt op hetzelfde neer (:

Olive

Ophelia schreef:
    (...)

Niet echt :x Bij ons noemt het examens en bij hun gewoon toetsenweek, maar het komt op hetzelfde neer (:

Ahja, da's waar ook. Maar het duurt bij hun een week, bij ons meer dan 2, haha!