• Ik schrijf een story en lijkt hem wel elke keer beta-readen en heb 12 abbo's en mensen zeggen dat het leuk is.. Maar toch zou ik wat uitgebreidere opmerkingen/kritiek krijgen.. Gewoon super eerlijk, wat wel goed is en wat niet. Een soort recensie ofzo, iets in die richting. Zijn er mensen die dat voor me willen doen? [: Dat zou ik erg fijn vinden namelijk. Je hoeft er geen meesterwerk van te maken, maar wel iets meer dan: Leuk! Je hebt hier een spelfoutje. etc.
    Dit is de story:

Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?

[ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 20:32 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Kijk, hierom kwam ik dus ooit met het idee om speciaal 'kritiek gevraagd' tekentje voor stories te kunnen plaatsen en als je erop klikt kun je formulier over de story invullen :'D

Want op deze fiets werkt het ook niet, niemand geeft ooit écht goed kritiek. Ookal is een story bijna perfect, er zijn vaak zat minpunten. Al leg je maar wat uitgebreider uit wat je wél goed vind.

En ja er zijn beta-readers, maar dat is gewoon.
    Goed, paar spelfoutjes weggehaald, uitleg grammatica en that's it.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

he die suggestie is best goed (:

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Dat was het woord wat ik zocht! :'D

Dat is ook bij deviantart. Dan staat er bij de tekening of wat dan ook:
    Critique requested.
    En dan kunnen mensen een formulier invullen met orginaliteit, uitgewerkt etc. Erg handig dus als je wat meer wilt dan alleen 'goed' of 'niet zo goed'

Endure schreef:
    Dat was het woord wat ik zocht! :'D

Dat is ook bij deviantart. Dan staat er bij de tekening of wat dan ook:
    Critique requested.
    En dan kunnen mensen een formulier invullen met orginaliteit, uitgewerkt etc. Erg handig dus als je wat meer wilt dan alleen 'goed' of 'niet zo goed'

waarom is het dan afgewezen? o_O

on-topic: je vroeg kritiek, je krijgt er... na mijn examens :'D

[ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:02 ]

Pemberley schreef:
    (...)

waarom is het dan afgewezen? o_O

on-topic: je vroeg kritiek, je krijgt er... na mijn examens :'D

Dunno.. Nooit echt antwoord op gekregen :S

Haha, als je het onthoud :p

Endure schreef:
    (...)

Dunno.. Nooit echt antwoord op gekregen :S

Haha, als je het onthoud :p

ik heb een abo genomen, aan jou om te beslissen of hij tijdelijk blijft of niet dus m.a.w. ik zal het niet zo heel snel vergeten :'D

voor je suggestie: try again?

Haha, dankje.

En zal het even proberen.