• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:33 ]

    Serophina schreef:
    (...)
    Je mag het laten doen als je 12 bent zelfs maar als je onder de 18 bent moet je één van je ouders meenemen =)

    Ah gelukkig >.<
    Één van m'n parents wil wel mee. ^^

    Celestial schreef:
    En kan iemand nog een reactie geven op mijn EDIT?
    Het is zeeeer belangrijk! :'D

    Eh, bij de meesten moet je toch echt 16 zijn, tenzij je moeder of vader meekomt, bij ons in de shop dan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    Die laat je piercen. En het doet pijn.


    het doet enkel pijn als je het vergeet te ontsmetten en het helemaal begint te ontsteken, voor de rest is het gewoon effe die schrik van 'poof' iets door mijn oor xD
    ik heb er zelf zo een, heb dr 50 euro voor betaald, en het enige wat ik jou kan zeggen is dat je het moet laten piercen en het goed moet ontsmetten xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    -geen zin om alles te lezen-

    Maar mijn ervaring; Ik heb er 2, allebei laten schieten bij Sirp Bakker [als et goed is heet dat zo] en sommige zeggen dat dat verboden is en je het moet laten piercen.. Maar ik heb het dus beide keren laten schieten en heb ze nu ongeveer een jaar. allebei. & heb dr geen problemen mee.. en ik was toen al 16.. Dus ik weet niet of er een leeftijd aan verbonden zit..

    Ehm, wel schoonmaken elke dag met blablabla [ben de naam ff kwijt]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij Choice moest ik 16 zijn en ze hebben hem gepierced. Deed minder pijn dan gedacht, al is het na 3-4 maanden nog niet helemaal genezen. Er komen nog steeds korstjes op, maar dat is normaal. De heeltijd is een half jaar omdat het kraakbeen is, dat hadden ze me wel niet verteld, dus 't is maar dat je 't weet. ^-^

    Ik zou doen zeggen!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 20:01 ]


    Let the Night embrace you

    Grizzly schreef:
    (...)

    het doet enkel pijn als je het vergeet te ontsmetten en het helemaal begint te ontsteken, voor de rest is het gewoon effe die schrik van 'poof' iets door mijn oor xD
    ik heb er zelf zo een, heb dr 50 euro voor betaald, en het enige wat ik jou kan zeggen is dat je het moet laten piercen en het goed moet ontsmetten xd

    Zeg je tegen een piercer. LOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik heb een hoge pijngrens :')

    Héhéhé, dat heb je zowiezo allemaal van je keicoole vader! :')
    En ik denk dat je gewoon bij een piercingsshop langs moet gaan en het vragen, die gaan er wel een antwoord op weten. Of je kan zelfs bellen! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    En over de leeftijd: je ouders moeten een toestemming geven! Normaal gezien kan het dan wel.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik moest voor mijn lippiercing niet persé toestemming hebben van mijn vader, omdat ik 16 ben. Dus ik denk dat het voor jouw helix hetzelfde is.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Captain schreef:
    (...)
    Héhéhé, dat heb je zowiezo allemaal van je keicoole vader! :')
    En ik denk dat je gewoon bij een piercingsshop langs moet gaan en het vragen, die gaan er wel een antwoord op weten. Of je kan zelfs bellen! :3

    Hahaha :'D
    Jup, ik ben denk ik ook van plan om naar een piercingshop heen te gaan! ^^

    Ik heb er twee in mijn linker oor. Ik was twaalf of zo? Maar mijn moeder moest erbij zijn. Het deed heel even pijn, mijn oor werd rood en voelde heel warm aan, maar voor de rest hebben ik met geen van beiden ooit echt problemen gehad. Ik heb ze nu al een paar jaar (:


    Caution first, always.

    Celestial schreef:
    (...)
    Hahaha :'D
    Jup, ik ben denk ik ook van plan om naar een piercingshop heen te gaan! ^^

    Ok, veel succes! Maar dan ben je ons wel een foto schuldig als je hem hebt. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ok, veel succes! Maar dan ben je ons wel een foto schuldig als je hem hebt. :'D

    Okeee omdat je het zo lief vraagt :')

    Je moet inderdaad wel 16 zijn volgens mij, tenzij je toestemming hebt van je ouders en die meegaan. (Heb ik van m'n nichtje, die het ook heeft laten doen :'D)


    Keep it simple.

    Crowd schreef:
    (...)

    Ik vind dat echt cool.


    Wat je cool vindt aan je kraakbeen dat doorboort wordt. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson