• jaa daar gaat mijn forum over!!
    wie heeft er ooit iets heel engs meegemaakt???
    kan van alles zijn
    'geesten, traumatiese dingen' en nog veel meer!!
    ik heb zin om hele enge dingn te lezen
    duss....
    kom maar op!!!:D

    xx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    aarrghh niemand reageert:P

    ongeduldigheid


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    aarrghh niemand reageert:P

    ongeduldigheid


    Ik ken het gevoel(nerd)


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel(nerd)


    hhaha nu voel ik me echt eenzaam:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ik heb ooit wel eens iets heel engs meegemaakt!!
    en het klinkt echt heel onlogisch>__<

    ik werd ooit rond een uur of half 3 s'nachts wakker, en mijn zusje sliep bij mij op mijn kamer omdat het weekend was.
    en ik hoor ineens voetstappen de trap op komen... en mijn vader was toen in Frankrijk en mijn moeder sliep.
    opeens hielt het geluid op en ging ik weer proberen te slapen... maar toen hoorde ik het weer, maar dit keer met een sleepgeluid erbij, alsof iemand over de vloer heen schoof...
    dus ik maakte mijn zusje wakker...alleen die was zo hard aan het slapen dat ze 1 zin zei en daarna weer in slaap viel...dus daar had ik ook niet echt veel aan.
    ik heb toen meer dan een half uur bang in mijn bed gelegen, want het geluid was er nog steeds, en het was echt precies voor mijn deur!
    toen heb ik mijn zusje gedwongen om wakker te worden en de gang op gaan om het licht aan te doen...
    toen ben ik zo snel mogelijk naar mijn moeder gelopen en ben ik daar bevend en half huilend alles verteld...

    mijn vader kwam die dag erna thuis en toen heb ik het verhaal meteen aan hem verteld.
    weer de dag daarna moest ik van mijn vader even met hem mee naar de hal... en daar heeft hij me dit verteld:

    'Amy, ik heb een droom gehad, en in die droom zag ik mijn vader (mijn opa dus) die tegen me zei...en hij zei dit; 'John, ik ben bij je dochter langsgeweest omdat ze al een paar weken niet lekker in haar vel zat... ik heb er alleen enorm veel spijt van dat ze zo geschrokken is, dat was namelijk helemaal niet mijn bedoeling.'... en hij zei ook dat hij nog wel langs zou komen maar dan niet meer zo veel geluid zou maken...'

    ik schrok toen echt!! maar was ook echt super blij! en toen had ik echt super erg gehuild!!
    en sindsdien, als ik weer wakker word in de nacht en weer voel dat er iets is wens ik hem altijd weltrusten.


    dat was mijn verhaal^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ehmm.. ik voelde aan toen mijn oma overleed, ik zat in groep acht en zat in de bus naar zwemmen, het was een vrijdag middag rond 2 uur, en op die tijdstip moest ik zomaar huilen, en voelde een hand op mijn schouder, maar niemand zat achtermij en naast me. Ik kwam thuis en ik was dus alleen thuis, mijn zus kwam verdrietig bnnen gelopen. Dus ik zei. "Oma is dood he?" En me zus knikte. En me vader vond het nogal vreemd, want eigenlijk wist ik niet dat ze overleden was, en ik heb het gewoon aangevoeld. Het is echt zow..


    What is youre favo scary movie?