• Al de hele dag word ik gebeld door een een onbekend nummer. Eerst dacht ik dat het door mijn klunzigheid kwam, omdat ik zo'n fake-oproep mode op mijn gsm had maar nu ligt die vlak voor me en kan het dus niet door mij zijn.
    Daarnet zei ik "miet miet" toen ik opnam en bleek het proximus te zijn, oeps. Maar nu hoor ik gewoon niks als ik opneem.

    Oeeh freaky!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh dat haat ik ook. Ik werd een tijdje elke dag gebeld door een onbekend nummer als ik op school zat, maar ik heb nog nooit opgenomen lol


    As travars

    Oh, dat heb ik vorige week ook gehad. En toen zei mama: misschien is dat wel een van de ouders van je leden. En toen nam ik uiteindelijk ook op en was het ook proximus. En dan leg ik meteen neer altijd want die hun gezeik moet ik niet hebben. :'D En gisteren is de telefoon ieder uur gegaan, telenet had papa nodig. :/ En dan vraag ik me af: als er twee of drie keer niet wordt opgenomen is het toch duidelijk dat er niemand thuis is? Maar neen, die hebben geen leven dus blijven bellen.

    Proximus? Wat is dat ;O van die reclame bedrijven?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Proximus? Wat is dat ;O van die reclame bedrijven?

    Provider :-)

    Mijn mobiel ging in de les een keer af dankzij van die onbekende nummers. Gelukkig werd ik er niet uitgestuurd (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Dat is eng.


    Food.

    Opnemen met; WAT MOET JE?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Echt hoor, dat helpt, of in een andere taal praten :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Die gif is leuk. (krul)


    wth.

    Wembley schreef:
    Echt hoor, dat helpt, of in een andere taal praten :Y)

    :'D

    Haha, die gif is leuk!
    Je moet gewoon een andere taal gaan schreeuwen o gewoon iets onverstaanbaars.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Haha, die gif is leuk!
    Je moet gewoon een andere taal gaan schreeuwen o gewoon iets onverstaanbaars.

    Of schreeuw gewoon: ROT OP!!! (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh hadden wij onlangs met de telefoon =)
    Was na 1 dag over =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay