Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Memphis schreef: Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.
PrincesSnape schreef:
Misschien het naderend onweer?
Maar ja, ik denk wel het een geest was. Kon jij het echt niet voelen of zien, want ik kan dat wel.
Nee... ik bedoel, ik keek wel even en zo maar ik voelde niks speciaals.
Memphis schreef: Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Mijn tv ging gister avond om kwart over 11 ook zomaar uit en ging niet meer aan. Ik geloof in geesten en weet ook dat er in mijn huis is dus ik liet het er maar bij.
A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3
Hehe, sorry hoor, maar dat is gewoon toeval. Je opa gaat echt niet in de keuken ergens in een kastje zitten hoor. Je hond had waarschijnlijk iets engs gezien in de keuken daarvoor. Spin ofzo. Maar die gedachten krijg je omdat je dan juist zo'n film kijkt :]
[ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 15:50 ]
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.