• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:39 ]

    Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat deed mijn hond ook altijd.. Hahahaha xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Memphis schreef:
    Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.

    Dan weet ik niet of ik blij of bang moet zijn...

    Misschien het naderend onweer?
    Maar ja, ik denk wel het een geest was. Kon jij het echt niet voelen of zien, want ik kan dat wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Misschien het naderend onweer?
    Maar ja, ik denk wel het een geest was. Kon jij het echt niet voelen of zien, want ik kan dat wel.

    Nee... ik bedoel, ik keek wel even en zo maar ik voelde niks speciaals.

    haha
    ga er naar toe danxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb geen ervaring met honden, dus ik zou het niet weten..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Memphis schreef:
    Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Celestial schreef:
    (...)
    Dan weet ik niet of ik blij of bang moet zijn...
    Bang hoeft toch niet? 't Is immers je opa, daar hoef je toch niet bang voor te zijn?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Memphis schreef:
    Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Memphis schreef:
    Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou het nie weten,
    mijn hond is daar te lui voor...

    Zie je? Hij slaapt alweer x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Memphis schreef:
    Dat is inderdaad vaag, ja. Maar volgens mij heb ik eens gehoord/gelezen dat dieren geesten inderdaad heel snel zien/aanvoelen, dus misschien is het inderdaad wel je opa.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn tv ging gister avond om kwart over 11 ook zomaar uit en ging niet meer aan. Ik geloof in geesten en weet ook dat er in mijn huis is dus ik liet het er maar bij. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Hehe, sorry hoor, maar dat is gewoon toeval. Je opa gaat echt niet in de keuken ergens in een kastje zitten hoor. Je hond had waarschijnlijk iets engs gezien in de keuken daarvoor. Spin ofzo. Maar die gedachten krijg je omdat je dan juist zo'n film kijkt :]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 15:50 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.