• jaha ,dat mensen een nieuw account aanmaken..
    heeft dat dan een echte reden ofso?
    want ik bedoel,ik wil dit acc houden vanwege de online tijd enzo dat ie nog wel klopt, en het is mijn 1e acc en ik wil hem niet wegdoen...
    wrrm doen mensen dat?:P


    Where words fail, music speaks

    Geen idee :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waarschijnlijk omdat als je nieuw bent en anoniem ofzo dat niemand weet wie je bent, en dat ze misschien een verhaal willen schrijven dat niemand mag weten of iets op het topic zetten..
    Denk ik :p


    Stop wishing, Start doing..

    Nooit gedaan :') maar de mods weten sowieso wie je bent als het goed is :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wembley schreef:
    Geen idee :W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hobbelpaard schreef:
    Nooit gedaan :') maar de mods weten sowieso wie je bent als het goed is :')

    Inderdaad :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wembley schreef:
    Geen idee :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    vroeger had ik een ander account. Maar die was ofcieel van mijn zus en stond ook op haar email adres. Dus toen heb ik deze aangemaakt.

    Maar ik denk dat het bij sommige ook is omdat ze zich schamen voor hun username's die ze ooit hebben gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was 'uit mijn vorige account gegroeid' zeg maar, compleet andere ideeën voor verhalen enzo. Geen idee, het pastte niet meer bij me.
    En er waren een paar mensen die ik persoonlijk ken te weten gekomen wat mijn account hier was terwijl ik liever anoniem blijf.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 12:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb voor zover ik weet één ander account, het account waarmee ik begon :'D Geen idee waarom ik een nieuwe aangemaakt heb eigenlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het niet weten, ik heb er ook geen behoefte aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat sommigen het nodig vinden om opnieuw te beginnen, om gewoon alles achter hen te laten. :3

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 14:45 ]


    Save me from myself.

    Ik deed het omdat ik een nieuwe username wilde en kon niet wachten. Maar nu lukt het je niet om je account te verwijderen ;(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Channing schreef:
    Ik denk dat sommigen het nodig vinden om opnieuw te beginnen, om gewoon alles achter hen te laten. :3