Ik weet het, hier is vast het een en ander al over gezegd. Maar daar gaat het me niet om.
Het gaat me erom dat het verhaal van hen 2 eigenlijk net een Quizlet verhaal is. Een van ons had het kunnen schrijven. Misschien zijn er zelfs mensen die ongeveer zoiets hebben geschreven..
"Het is het WK 2010. Een nieuwe titelsong die de vibe van dat WK aanmoet geven is gevonden in het nummer van Shakira. Iedereen danst en swingt en ook voor het Spaanse elftal is het 1 groot feest. Uiteindelijk winnen zij de finale en zijn zij de wereldkampioen! Maar in die tijd is het onvermijdelijk dat Shakira de spelers van het WK ontmoet en het is onvermijdelijk dat ze met 1 van hen een klik heeft. Namelijk met Gerard Pique. Eerst ontstaat er een vriendschap die zich meer en meer uitdiept. Wanneer het uit gaat met Shakira's vriend en ze naar Barcelona verhuisd, is ze steeds meer bij Pique te vinden. En zo ontstaat het onvermijdelijke: ze worden verliefd."
Hahaha. Geen idee of het ongeveer zo is gegaan, maar ik maak er ook snel even iets van natuurlijk. Maar ik vind het gewoon echt iets voor op Quizlet. En daarom vind ik het ook leuk dat ze samen zijn
Jullie?
x Anna
Like a phoenix rising from the ashes