• De laatste tijdheb ik veel problemen en ruzie + stress. Ik begin nu ook hartkloppingen te krijgen, en dan heel hard.1 keer had ik het zo erg dat ik helemaal een beetje begon te trillen, en het was in de klas. En vanacht was ik nog ff muziek aan het luisteren, en opeens begon het weer, maar veel harder, ik schrok me kapot en luisterde geen muziek meer. Ook een harde piep in me oor soms, en voel me vaak down. Zal ik wat hebben ? En kunnen hartkloppingen ofso gevaarlijk zijn ? En wat kan ik er tegen dOen ? X

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 8:13 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hartkloppingen zijn gevaarlijk. Tenminste. Een moeder van een vriendin had het wekenlang. Heeft er niets aangedaan en eh.. nu is ze er niet meer.. NIET BANG ZIJ NU WANT ZE HAD OOK ANDERE ZIEKTES! maar ik zou even naar de dokter gaan.


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    Hartkloppingen zijn gevaarlijk. Tenminste. Een moeder van een vriendin had het wekenlang. Heeft er niets aangedaan en eh.. nu is ze er niet meer.. NIET BANG ZIJ NU WANT ZE HAD OOK ANDERE ZIEKTES! maar ik zou even naar de dokter gaan.
    oké ik ben we een beetje bang nu ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ga maar gewoon naar de dokter!
    Hoop dat er niks ergs is


    Not all those who wander are lost.

    maar ik vind dat ook zo raar om tegen me mom te zeggen ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ga als eerste naar de dokter voor de hartkloppingen, dat is nooit echt goed.
    De ruzie moet je bijleggen of ze gewoon vergeten.
    Aan het down zijn kun je niet zoveel doen, behalve praten en evt. dichten / schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou even langs de huisarts gaan, misschien is het niet erg, maar je kunt betere het zekere van het onzekere nemen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dokter=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Idk, ik heb dat ook heel snel in stressvolle situaties :'D Dan maak je je gewoon teveel druk, maar het kan nooit kwaad om langs de dokter te gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ook een pieptoon in mijn rechteroor. En hartkloppingen. Maar ik ga binnenkort naar het ziekenhuis voor me te laten onderzoeken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 14:25 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    heey
    je moet ECHT naar een ziekenhuis gaan ik had een keer een clipje gekeken waar een 23 jarige voetballer dood neerviel op het voetbal veld


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Moscow schreef:
    Hartkloppingen zijn gevaarlijk. Tenminste. Een moeder van een vriendin had het wekenlang. Heeft er niets aangedaan en eh.. nu is ze er niet meer.. NIET BANG ZIJ NU WANT ZE HAD OOK ANDERE ZIEKTES! maar ik zou even naar de dokter gaan.


    hartkloppingen zijn helemaal niet gevaarlijk, mijn moeder krijgt ze ook regelmatig en heeft het al haar hele leven.

    Hartklopping heeft iedereen wel eens, sommige hebben het heviger, sommige niet. Ik heb ze zelf ook, af en toe heftig, soms gewoon dat ie een slag overslaat en ik dat voel. Mensen hebben wel eens zo'n periode, nergens om je zorgen over te maken voor die hartkloppingen. Laat je zeker niet bang maken door die reactie's hier! Die mensen baseren dat op clipjes of familie die ze hadden die ergere ziektes hadden. Hartkloppingen zijn zeer normaal als je onder druk staat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Hartklopping heeft iedereen wel eens, sommige hebben het heviger, sommige niet. Ik heb ze zelf ook, af en toe heftig, soms gewoon dat ie een slag overslaat en ik dat voel. Mensen hebben wel eens zo'n periode, nergens om je zorgen over te maken voor die hartkloppingen. Laat je zeker niet bang maken door die reactie's hier! Die mensen baseren dat op clipjes of familie die ze hadden die ergere ziektes hadden. Hartkloppingen zijn zeer normaal als je onder druk staat.
    Hartklopping is niet per se ongevaarlijk. Het kan ook op vanalle hartziekten of andere ziekten duiden. Het kan inderdaad ook dat er niets aan de hand is, maar je kan toch beter is even langs de dokter gaan.


    Get outta my head!

    Veritas schreef:
    Ik zou even langs de huisarts gaan, misschien is het niet erg, maar je kunt betere het zekere van het onzekere nemen (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California