• Mijn nask lerares spoort hem ook niet helemaal. Vandaag zei ze tegen me dat ik stonk! Nou, niet letterlijk zo maar wel zo:
    nask lerares: Ik wil je iets vragen, maar ik snap dat je het niet leuk vind als ik het vraag.
    Ik: Eh oke.
    NL: Kan het zijn dat ik je ruik?
    Ik:??
    NL: Heb je vandaag wel schone kleren aangedaan en deo op gedaan?
    Ik: *Knikt*
    NL: Oh, oke.

    dus ik had het er net met mijn zus over en die vind het niet normaal dat ze dat zei. Dus die vind dat ik dan naar mijn mentor moet, haar vriendinnen ook, omdat een lerares dat soort dingen niet hoort te zeggen. Maar ergens vind ik het raar om hiermee naar mijn mentor te gaan, want hoe moet ik dat vertellen dan? En wat vinden jullie? moet ik naar mijn mentor of niet?

    Ik ben trouwens nogal erg onzeker omdat ik gewoon merk dat er over me gepraat word, en een bepaalt persoon diheeft mij ook erg onzeker gemaakt, dus dit soort dingen zijn voor mij best erg, het brengt mijn zelfbeelf erg naar beneden, terwijl als ik anderen vraag of ik stink ik hememaal niet stinnk en ze niets snappen waar ze het vandaan haalt om dat te zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 22:13 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wtf?


    Not all those who wander are lost.

    Ik zou niet naar je mentor gaan. Iig nu nog niet. Als je het vaker te horen krijgt moet je wel gaan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uuuhm.. Zijn het niet de leerkrachten die stinken? (zip)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Nou, misschien rook ze echt wel iets, en dacht ze dat jij het was. -Ik zeg niet dat dat zo is, maar dat zij zich vergiste.- Dan was het misschien wel gewoon goed bedoeld, want als je echt stonk zou het niet onvriendelijk zijn om je daarop aan te spreken, zodat je dat zelf ook beseft. Als je nog resten van je ontbijt op je kin hebt wil je dat toch ook weten? Misschien was het wel vriendelijk bedoeld, maar kwam het een beetje raar over. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yoseob schreef:
    Ik zou niet naar je mentor gaan. Iig nu nog niet. Als je het vaker te horen krijgt moet je wel gaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Dit laat me denken aan een leestekst engels die ik gister had. Ging over dat kinderen niet mochten 'ruiken' op een school in Amerika. Je kon geschorst worden als je parfum, deo of aftershave gebruikte. En ook als je niet lekker rook :')

    Maar even on-topic.
    Ik zou naar je mentoor gaan ja.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Omg... Ik zou gewoon weglopen ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waar je je al niet druk om kan maken, ik zou me er niks van aantrekken.


    -

    Ze zal het wel zeggen met een reden..?


    ars moriendi

    Ze ruikt haar bovenlip.


    We accept the love we think we deserve.