• Wtf goos.
    Morgen begint mijn toetsweek, met wiskunde. Een toets van twee uur lang, de stof is hoofdstuk 4, 5, 6 en 7. Zo tering veel!
    En wat doet mijn school? Die gooit er nog even een toets bovenop én ik moet twee dossiers inleveren deze week.
    Ik word gek. Heel mijn klas, trouwens.
    Voor maatschappijleer moeten we twee dossiers inleveren, waar niemand iets van begrijpt, én ik had vandaag een Engels toets die twee uur duurde. Doe normaal?! Ik heb wel meer te doen, jezus. En het mag niet eens, een toets o.i.d. voor de toetsweek geven.
    Ik haat deze twee weken, school verpest echt alles. Godverdomme.
    Zucht. En kom nu niet aan met 'ik heb vakantie' want dan ga ik echt gillen. Wie is er ook zo lekker depressief als ik?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    I am so with you. School sucks and teachers are assholes(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wij in België hebben elk jaar 2 grote examenreeksen die meer dan 2 weken duren, en dan zijn het meestal 2 examens per dag. Sommige examens duren 4 uur, sommige duren 2. We moeten altijd god weet hoeveel leren. Bovenbouw moet trouwens alleen rekenen op hun eigen notities omdat we bijna geen boeken hebben, we moeten altijd alles overpennen wat de leerkracht zegt...
    Als wij het kunnen, dan kan jij het ook wel. (:
    Veel succes! Even doorbijten en dan is het vakantie!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Wij in België hebben elk jaar 2 grote examenreeksen die meer dan 2 weken duren, en dan zijn het meestal 2 examens per dag. Sommige examens duren 4 uur, sommige duren 2. We moeten altijd god weet hoeveel leren. Bovenbouw moet trouwens alleen rekenen op hun eigen notities omdat we bijna geen boeken hebben, we moeten altijd alles overpennen wat de leerkracht zegt...
    Als wij het kunnen, dan kan jij het ook wel. (:
    Veel succes! Even doorbijten en dan is het vakantie!

    Dát en geloof me, het is echt onhaalbaar.. Ik ben woensdag begonnen. Ik heb dinsdag van 's middags tot 11.30h gewerkt (voor 1 proefwerk, mijn samenvatting was 41 p. en dat is niet veel) ben woensdag om 6u opgestaan om alles te herhalen. Ik had mondeling(!) examen dat een uur duurde.
    Daarna naar huis gegaan, geleerd tot 10, opgestaan om 6.45 om tot 10 te leren om dan mijn examen te maken.
    Maar als je het echt zo zwaar hebt en als er schoolregels overtreden worden, ga dan naar je mentor. Vraag meer uitleg over die dossiers, probeer al een beetje op voorhand te leren (ik weet het, zo goed als onmogelijk)
    En niet stressen, gewoon vak per vak bekijken. Het zal echt wel lukken als je kalm blijft! Veel succes!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb het hele school jaar gewerkt om voor alles behalve 2 vakken een 7 of hoger te staan. En nu door die kut examens die ik verpest heb is al mijn werk voor niets geweest en zit ik in de stress voor de uitslag. En dan blijven mensen zeiken dat ik toch wel slaag. Alsof ik nooit een vinger heb uitgestoken. Maar jij heel veel succes!!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb volgende week een toets van een heel boek, 3 hoofstukken van elk 6 paragrafen, en daar heb ik 50 minuten voor.
    Yay.


    Destroy what destroys you.

    Eh, voor ieder examen dat ik heb deze examenperiode is zoveel leerstof als jij hebt, zelfs meer, dus dat vind ik nou niets om over te klagen. (':
    Maar van die toetsen dat ze nu geven: daarmee kan je naar het secretariaat of zo gaan, die geven de leerlingen dan meestal de keuze om de toets te doen of niet. En van die dossiers: daar is een simpele oplossing voor, had ze eerder gemaakt. (: School berust nu eenmaal op organisatie.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Postcards schreef:
    (...)
    Dát en geloof me, het is echt onhaalbaar.. Ik ben woensdag begonnen. Ik heb dinsdag van 's middags tot 11.30h gewerkt (voor 1 proefwerk, mijn samenvatting was 41 p. en dat is niet veel) ben woensdag om 6u opgestaan om alles te herhalen. Ik had mondeling(!) examen dat een uur duurde.
    Daarna naar huis gegaan, geleerd tot 10, opgestaan om 6.45 om tot 10 te leren om dan mijn examen te maken.
    Maar als je het echt zo zwaar hebt en als er schoolregels overtreden worden, ga dan naar je mentor. Vraag meer uitleg over die dossiers, probeer al een beetje op voorhand te leren (ik weet het, zo goed als onmogelijk)
    En niet stressen, gewoon vak per vak bekijken. Het zal echt wel lukken als je kalm blijft! Veel succes!

    Haha, oei...
    Gisteren ben ik gaan slapen om half 3 :'D
    En vandaag waarschijnlijk nog later. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Rooftops schreef:
    Eh, voor ieder examen dat ik heb deze examenperiode is zoveel leerstof als jij hebt, zelfs meer, dus dat vind ik nou niets om over te klagen. (':
    Maar van die toetsen dat ze nu geven: daarmee kan je naar het secretariaat of zo gaan, die geven de leerlingen dan meestal de keuze om de toets te doen of niet. En van die dossiers: daar is een simpele oplossing voor, had ze eerder gemaakt. (: School berust nu eenmaal op organisatie.

    Nee, dat weet ik dat ik als ik volgens jaar examens heb het dan normaal is om twee boeken te leren, dat begrijp ik. Maar door alle toetsen die ze daarvóór opgeven, is het gewoon onhaalbaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb examens dus ik leef met je mee :---)

    Ixora schreef:
    (...)
    Nee, dat weet ik dat ik als ik volgens jaar examens heb het dan normaal is om twee boeken te leren, dat begrijp ik. Maar door alle toetsen die ze daarvóór opgeven, is het gewoon onhaalbaar.

    Weet ik. Ik zit ook met dat probleem. Ze geven gewoon nog herhalingstoetsen waarvoor je de hele avond van te voren moet leren. Ze verwachten dat je voorleert maar dat gaat zo gewoon niet. Anyways, toch heel erg veel succes! maar schema's en samenvattingen van ieder hoofdstuk, dan lukt het je wel. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn proefwerkweek gaat ook geen pretje worden, nee. Maar dat van jou zou ik erger vinden D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Postcards schreef:
    (...)
    Dát en geloof me, het is echt onhaalbaar.. Ik ben woensdag begonnen. Ik heb dinsdag van 's middags tot 11.30h gewerkt (voor 1 proefwerk, mijn samenvatting was 41 p. en dat is niet veel) ben woensdag om 6u opgestaan om alles te herhalen. Ik had mondeling(!) examen dat een uur duurde.
    Daarna naar huis gegaan, geleerd tot 10, opgestaan om 6.45 om tot 10 te leren om dan mijn examen te maken.
    Maar als je het echt zo zwaar hebt en als er schoolregels overtreden worden, ga dan naar je mentor. Vraag meer uitleg over die dossiers, probeer al een beetje op voorhand te leren (ik weet het, zo goed als onmogelijk)
    En niet stressen, gewoon vak per vak bekijken. Het zal echt wel lukken als je kalm blijft! Veel succes!

    In de maar heeft ze volledig gelijk.

    Wel ik denk dat ik een van de gelukkigen ben die niet zoveel moet studeren. :x Ik ga nu naar de hoge school en eerlijk gezegd kom ik misschien maar aan een samenvatting van 10 pagina's. Laat staan dat ik zo lang leer :x.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb vakantie.

    No, kidding. Maar dat kun je maar beter normaal gaan vinden hoor. Wat dacht je van een betoog schrijven in drie uur? Ach ja... Trouwens, wij moeten ook veel inleveren, maar als je het vanaf het begin bijhoud, moet het geen probleem zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, morgen een gymproefwek (ja, what the fuck) en ik moet nog bijna alles leren. Super.. (nerd)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ja, ik ben het leren nu al beu, terwijl de examens nog niet eens zijn begonnen. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'