• nou dat probleem heb ik dus gehad vanmiddag.
    we hadden met mijn stage crea dat is een soort theater die je moet opvoeren voor kinderen van de school en ouders. ik heb daarin kei veel meegeholpen.
    ik heb geholpen met organiseren en bedenken van het stuk
    en daarnaast heb ik ook nog veel dingen gemaakt zoals grote muziek noten, presentator kaartjes en muziekbeokjes.

    vanmiddag was dan de crea voor de kinderen van de school en toen noemde iemand de namen wie der mee hadden geholpen en ik zat der niet eens tussen. toen ging mijn gezicht echt zo :|

    nu is het vanavond voor de ouders en ik weet nu niet of ik tegen mijn begeleidster moet zeggen dat ik het vervelnd vond dat ik niet gneomt was.

    (t gaat mij niet perce om mijn naam maar gewoon wel de waardering datr ik iets heb gedaan )


    So Wrong, It's Right <3

    Als jij echt zo veel hebt gedaan, zou het niet meer dan normaal zijn dat je wordt genoemd. Zijn de andere mensen van jouw groepje wel genoemd?
    En ja, je zou het aan je begeleidster kunnen gaan zeggen, want ik snap dat je waardering wilt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat ze je naam vergeten was en dat je dit een beetje vervelend vond. Je kunt het heus wel melden, zolang je er maar geen gigantisch probleem van maakt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je kan het best gewoon melden; maar geen drama staan maken ofzo, want dat helpt nou ook niet echt ;)
    && succes nog
    xx.

    Ik zou het niet doen als ik jou was, je hebt toch hun geholpen, niet dat je er iets terug voor verwacht, dus ik zou gewoon blij zijn met hetgeen dat je zelf weet wat je gedaan hebt en de mensen die jou hebben zien werken.

    Ik zou het zeggen. Kom op zeg als je zo veel gedaan heb verdien je een beetje waardering. Maar ik zou haar niet beschuldigen maar gewoon iets zeggen als,he ik heb mijn naam niet gehoort,dat vond ik jammer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Behoor niet tot degenen die voor hun daden slechts beloning zoeken.

    ik zou ook heel erg balen..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Wow, kut... ik zou erover gaan klagen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou niet gaan klagen, maar gewoon aangeven dat je je naam niet hebt gehoord kan je gewoon doen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MrsBillieJoe schreef:
    Je kan het best gewoon melden; maar geen drama staan maken ofzo, want dat helpt nou ook niet echt ;)
    && succes nog
    xx.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Herkenbaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Asleep schreef:
    Als jij echt zo veel hebt gedaan, zou het niet meer dan normaal zijn dat je wordt genoemd. Zijn de andere mensen van jouw groepje wel genoemd?
    En ja, je zou het aan je begeleidster kunnen gaan zeggen, want ik snap dat je waardering wilt. (:


    Food.

    Gewoon zeggen ! Ik zou het ook supppeerrrvervelend vinden !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veritas schreef:
    Ik zou niet gaan klagen, maar gewoon aangeven dat je je naam niet hebt gehoord kan je gewoon doen!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California