• ik zit er al een tijdje aan te denken om iets nieuws te nemen. momenteel heb ik lichtbruin haar en heb het gewoon plat in verband met een helm die ik elke dag aan moet als ik naar school ga. eerst had ik stekels maar dat ging niet meer.

    ik denk er dus aan om iets leuks te nemen iets emo achtigs vind ik wel mooi en het mss zwart te verven maar dat weet ik nog niet zeker. heeft iemand leuke ideeën? :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Donkerrood vind ik bij iedereen staan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    justjeff8d schreef:
    ja ik wil dus zo iets en heel misschien zwart verven xD lichtbruin staat dan wer minder


    Doe dan eerst kleurspoeling en dan gwn zwart (: bij mij naar paar weken werd het dan wel donker bruin, maar zo kan je weten of zwart je wel staat..

    Want de 1 staat het wel en bij de ander lijkt het of diegene nog bleker is & een kille blik heeft ;P [dat heb ik dus met zwart maar et stond me wel xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xD ok dus kleurspoeling en dan zwart? en dat duurt dan een paar weken?

    maar weet het nog niet zeker heb nu lichtbruin


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    xD ok dus kleurspoeling en dan zwart? en dat duurt dan een paar weken?

    maar weet het nog niet zeker heb nu lichtbruin


    Bij de 1 blijft het beter zitten dan bij de ander. Bij mij bleef het 6 weken zitten en toen pas verkleurde het naar bruin (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ok maar hoe moet ik dat dan regelen bij de kapper? ik heb er zooo weinig verstand van >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    ok maar hoe moet ik dat dan regelen bij de kapper? ik heb er zooo weinig verstand van >.<


    Hoe wat regelen ? eet kleuren en verven doet mijn mammie altijd bij mij xd en anders gwn uitleggen bij de kapper wat je wilt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    haha mazzelaar ik zal het toch echt bij de kapper moeten laten doen :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    haha mazzelaar ik zal het toch echt bij de kapper moeten laten doen :P

    ghehe veel plezier ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dankje nu nog ons mam overtuigen om een afspraak te maken xD en ik moet er nog heel erg goed over nadenken of ik het zwart doe xD maar eerst kijken naar het nieuwe kapsel of het staat xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Kaal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    niks kaal dat is gewoon echt harstikke lelijk maar das mijn mening waarom zou je je kaal scheren? :8


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Waarom niet?:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    omdat het lelijk is en zo niet cool. :8 ik ben daar gewoon echt tegen lol. en het komt over alsof je een skinhead gabber etcetera bent


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Maar goed, als je echt mijn mening wilt ... Ik hou niet snel van jongens die hun haar verven. Enkele uitzonderingen daar, maar ik vind het ... Ja, niet mijn ding. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    justjeff8d schreef:
    omdat het lelijk is en zo niet cool. :8 ik ben daar gewoon echt tegen lol. en het komt over alsof je een skinhead gabber etcetera bent


    Jammer dat skinheads in het echt juist mensen zijn die helemaal niet racistisch zijn en vooral naar ska muziek luisteren. Dus zowel de moderne 'skinheads' en de mensen die daarin trappen zijn eigenlijk losers. :')

    Ik ben ook geen groot fan van kaal, maar bij sommige mensen staat het prima en ik vind het onzin gelijk een label eraan te hangen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 0:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.