• Je ziet het al aan de titel. Ik zal het verhaal eens vertellen:
    8 jaar:
    Ik was er altijd heel trots op dat ik goed met jongens kon voetballen enzo. Ik was een echt jongensmeisje.
    11 jaar:
    Ik voetbalde nog met jongens, maar had (eindelijk) 1 vriendin. Daar deed ik veel mee msnen enzo. Maar het liefst speelde ik nog oorlogje met de jongens of voetballen.
    12 (nu) jaar:
    Ik zit nu op de middelbare en zit in een klas van 27 of 25 dat weet ik niet precies. Maar ik ben héél verlegen en maak moeilijk vrienden. Bij jongens kan ik lekker mezelf zijn en doe ik wat ik wil, maar als ik dan met een meisje praat ofso klap ik dit en begin ik me te schamen. Wat jongens van mij denken kan me niet zoveel schelen, maar wat een meisje van me denkt eigenlijk ook niet zoveel XD maar toch gedraag ik me dan niet zoals ik ben... En dat ik behoorlijk kut. Maar bij een meisje durf ik mezelf niet te zijn. :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Meid het is moeilijk maar probeer het gewoon ik durg het bij jongens nooit echt maar doe het ook! Echt zet jezelf even over die drempel heen dan weet je later niet beter!


    I do not hook up.

    ik herken mij daar zo hard in
    zal wel verbeteren, egt waar had in het lager ook alleen maar vrienden en geen vriendinnen, die vrienden deelden dan geheimen met mij en niet met een andere jongen


    Fanta rules

    Girl i'm the same as you.. ben ook zo'n Tomboy hihi x3
    maar als je gewoon je open opsteld dan kryg je vast wel vriendinne :)


    We can only learn to love by loving.

    Nou... ik begrijp je wel. Maar probeer jezelf toch zoveel mogenlijk te zijn. Die meiden gaan je vast wel aanvaarden, of toch zeker een aantal van je klas...
    Daardoor ga je je beter voelen, meer zelfvertrouwen krijgen en ga je ook sneller in omgang worden met andere Meiden.
    Succes ;)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik herken mij daar zo hard in
    zal wel verbeteren, egt waar had in het lager ook alleen maar vrienden en geen vriendinnen, die vrienden deelden dan geheimen met mij en niet met een andere jongen

    Dat is ook weer zoiets. Het leek wel of ik in mijn vorige klas een vertrouwens persoon was. Dat is juist wel positief, want iedereen kwam naar mij als ze met iets zaten of iets kwijt moesten. Misschien ook omdat ik een jaar bij een spychiater heb gelopen omdat ik geen zelfvertrouwen en zelfrespect had. Dat was in groep 5 hoor. Maar dat zou ik nooit meer vergeten.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nou... ik begrijp je wel. Maar probeer jezelf toch zoveel mogenlijk te zijn. Die meiden gaan je vast wel aanvaarden, of toch zeker een aantal van je klas...
    Daardoor ga je je beter voelen, meer zelfvertrouwen krijgen en ga je ook sneller in omgang worden met andere Meiden.
    Succes ;)

    Ik heb wel zeflvertrouwen nu hoor en ik ben ook gelukkig, maar soms loop je tegen het feit aan dat je een meisje bent en geen jongen. Maar me ombouwen wil ik zeker niet hoor ;)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Misschien, als er bijvoorbeeld een paar jongens veel omgaan met een groepje meisjes proberen daarmee vrienden te worden? Dan is het misschien ook makkelijker om jezelf te zijn.

    ik voel me ook als een jongen,
    als ik bij meisjes sta praten ze toch ove jongens,
    en hun begrijpen jongens ECHT NIET dus komen
    ze naar mij, ik bedoel hallo, ben ik nu opeens jongens-meisjes vertaalster, maar ik snap wat je bedoeld. k heb ook maar 2/3 meisjes als vriendinnen. en 17 jongens ofzo.