• Ik zet dan keihard mijn favo muziek aan.
    Oordopjes in mijn oren en hoor niks meer (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik doe alle ramen, en deuren dicht en op slot, daarna zet ik mijn muziek keihard aan (a')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dicht bij het raam staan. x)
    Jep, dan luister ik vaak ook wel muziek, of ga 'k gewoon in bed liggen ofzo.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Nu ben ik er niet meer bang voor, maar oké, vroeger wel en toen ging ik altijd mijn papa halen en dan gingen we een hut maken in de hoek van de bank met allemaal dekens enzo en daar ging ik dan in zitten en hij ook en dan dacht ik altijd dat de onweer mijn papa toch niet zou durven aanvallen, lol. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Idd ook alle ramen en deuren dicht, gordijnen dicht en onder de dekens in bed gaan liggen met keiharde muziek aan :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben niet bang voor onweer (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bij papa en mama in bed ;$$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Onder mijn deken kruipen ofzo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik houd van onweer, dus ik ga altijd voor de schuifpui in de woonkamer zitten, en kijk na de lucht en bliksem flitsen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ehm dan ga ik heelemaal onder mijn dekens liggen, met mijn ipod in me oren en dan gewoon twitteren gehehe als ik dan nie kan slapen (A)


    What is youre favo scary movie?

    Ik ben niet bang voor onweer ouwe. Onweer is bang voor mij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    er naar luisteren, dat werkt ontspannend (lol)


    the end of the world in the night

    Indonesia schreef:
    Ik houd van onweer, dus ik ga altijd voor de schuifpui in de woonkamer zitten, en kijk na de lucht en bliksem flitsen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik klim dan in mijn vensterraam en ga naar het onweer kijken. Ik vind het gewoon prachtig en ik krijg er inspiratie van. I lóvé onweer :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben er niet bang voor (krul)


    -

    Indonesia schreef:
    Ik houd van onweer, dus ik ga altijd voor de schuifpui in de woonkamer zitten, en kijk na de lucht en bliksem flitsen.

    + vroeger pakten ik altijd heel veel dekens en verstopten me er dan onder(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor