• Want ik wil voor mijn zus haar feest een stuk of 15 cupcakes maken en versieren, maar ik heb alleen vandaag en donderdag tijd en eigenlijk wilde ik ze vandaag al maken :3


    SLOAN.

    Niet zo lang denk ik


    Ik ben gemeen xoxo

    Wanneer is haar feest? Donderdag? Je kunt ze wel 2/3 dagen bewaren, maar dan wel het beste in de koelkast. Maar hoe verser ze zijn, hoe lekkerder natuurlijk :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Wanneer is haar feest? Donderdag? Je kunt ze wel 2/3 dagen bewaren, maar dan wel het beste in de koelkast. Maar hoe verser ze zijn, hoe lekkerder natuurlijk :Y).


    Zaterdag :3


    SLOAN.

    Hmm, dan kun je ze beter donderdag maken. Want als je ze nu al maakt worden ze heel taai en dat is niet zo lekker :Y). :3


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Hmm, dan kun je ze beter donderdag maken. Want als je ze nu al maakt worden ze heel taai en dat is niet zo lekker :Y). :3


    Ahh ja, dat dacht ik ook. Vandaag moest ik ook nog iets anders doen volgens mijn pa. x3


    SLOAN.

    Dju, ik dacht dat je dat vroeg omdat je eentje naar me wou sturen

    Cellophane schreef:
    Dju, ik dacht dat je dat vroeg omdat je eentje naar me wou sturen


    Ik zal er een naar je sturen :3


    SLOAN.

    Bij mij duurt het lang :p
    het valt te zien wat je maakt als je echt iets speciaals mooi wilt maken duurt dat natuurlijk langer..


    Stop wishing, Start doing..

    INDICA schreef:
    Hmm, dan kun je ze beter donderdag maken. Want als je ze nu al maakt worden ze heel taai en dat is niet zo lekker :Y). :3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb er eens een paar versierd en sommige konden we de volgende dag al weggooien, maar dat was met ander spul. Met dit spul kun je ze wel een tijdje bewaren.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Je kunt ze dan inderdaad beter donderdag maken denk ik. Snoepgoed is op zich wel lang houdbaar, maar de cakejes zelf worden snel droog.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan