• Ik overweeg misschien om over een tijdje een tattoo te nemen. Ik wil dan geen plaatje of iets maar een mooie engelse zin,
    waarschijnlijk komt hij dan op mijn nek of pols..
    Maar ik wil dus aan jullie vragen, weten jullie een mooie zin in het engels? (Kan bv. uit een songtekst zijn)

    (A)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 21:59 ]

    Et is et beste om iets te kiezen wat niet lang is en veel voor jou betekent


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, maar ik denk dat je dat zelf moet uitkiezen omdat een tattoo wel persoonlijk is. Zo heeft mijn zus de handtekening van mijn moeder laten tatoeren op haar pols/


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Een zin op je pols of nek? Wordt wel krap dan x]

    Ik weet zo snel geen mooie zinnen in het engels..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja maar ik vind het moeilijk om iets te vinden bij een betekenis, snap je?
    Kijk er zijn wel dingen gebeurt, dingen die veel voor mij betekenen. Ik heb liever dat ik een mooie zin vind & daar mijn betekenis in zoek..

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 22:04 ]

    Courtesan schreef:
    Een zin op je pols of nek? Wordt wel krap dan x]

    Ik weet zo snel geen mooie zinnen in het engels..


    Náh het hoeft geen heel verhaal te worden, maar iets zoals;
    'Where your heart on your sleeve'
    Past opzich wel op je pols/onderarm.

    awakening schreef:
    Ja maar ik vind het moeilijk om iets te vinden bij een betekenis, snap je?
    Kijk er zijn wel dingen gebeurt, dingen die veel voor mij betekenen. Ik heb liever een dat ik een mooie zin vind & daar mijn betekenis is zoek..


    ik denk toch dat je zelf moet gaan verzinnen, dat is het mooiste. En wij kunnen het niet voor jouw beslissen, een tattoo is voor altijd.


    <3

    Wij kunnen dat toch niet zeggen =)
    Dat kan alleen jij =)


    Stop wishing, Start doing..

    Op je pols een zin? Dat past niet, ik zou eerder voor een woord gaan. Ik laat het woordje Milosc op mijn pols tattoëren, dat is Pools voor liefde, en in het handschrift van mijn overgrootmoeder.
    Misschien moet je ook zo iets proberen, doe in ieder geval iets wat persoonlijk voor je is en je leven lang blijft gelden, ook na 50 jaar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Como schreef:
    (...)

    ik denk toch dat je zelf moet gaan verzinnen, dat is het mooiste. En wij kunnen het niet voor jouw beslissen, een tattoo is voor altijd.


    Ja maar ik vraag juist hulp omdat ik het moeilijk vind,
    & ik snap wel dat er een betekenis in moet zitten omdat je niet zomaar iets op je laat tattoeren waarvan je later spijt krijt.
    Maar ik zou het graag in een zin willen uitdrukken, maar omdat mijn inspiratie de laatste tijd echt nul is, vraag ik om ideeen..

    Ik heb een zinnetje op mijn pols; Everyone is here for a reason.
    Maar ik zou oppassen met welke pols, ik zou niet je rechter doen. (Heb ik wel, en wanneer je handen met iemand schud is hij zichtbaar)

    Maar, ik ga er een andere tattoo over heen doen. Ik heb een domme fout gemaakt, hij is lelijk neer gezet. Nu ga ik naar een goede tattooshop en laat ik er iets moois van maken. En de tekst laat ik op mijn enkel zetten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb over tijd nog gedacht aan 'Like a winner...' en 'Like the sun, I'll be risin'. Dat zijn zinnen die voor mij belangrijk zijn, maar waarschijnlijk niet voor jou. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je kan het beter zelf zoeken, want jij moet hem dragen, wij niet :')


    As travars

    Ik zou niet 'Where your heart on your sleeve' doen aangezien het fout geschreven is hahaha. Het is; "Wear your heart on your sleeve" ^^

    Een tattoo moet juist iets persoonlijks zijn en niet zomaar een zinnetje dat iemand anders voor je verzonnen heeft. Daar krijg je spijt van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Een tattoo moet juist iets persoonlijks zijn en niet zomaar een zinnetje dat iemand anders voor je verzonnen heeft. Daar krijg je spijt van.

    Precies.


    -