• Mijn vader ligt sinds vanochtend in het ziekenhuis en is een uur geleden ongeveer een spoedoperatie ingegaan ... en als alles goed is gegaan mag m'n moeder om 7 uur vanavond langs gaan. Ze heeft gevraagd of ik mee wil gaan, maar ik durf niet, omdat ik bang ben bij het idee mijn vader in een ziekenhuisbed te zien ... en omdat alle familieleden die ik tot nu toe in het ziekenhuis heb gezien, op mijn oma na, allemaal zijn overleden. Ik durf echt niet, en ik weet niet hoe ik dit nou duidelijk moet maken zonder te kwetsen of me heel erg schuldig te voelen tegenover m'n ouders. ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Heel veel sterkte meid, en ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt! (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen bang hebben, het komt wel weer goed. En je vader zal wel wat steun kunnen gebruiken. Sterkte! (flower)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik snap wat je bedoeld als mijn ouders vragen om mee te geen naar familie in een ziekenhuis bed liggen zeg ik 9 van de 10 nee ;'D
    maar bij jou zou ik gewoon tegen je moeder zeggen dat je je vader niet in een ziekenhuis bed wilt zien liggen (krul)
    of je gaat er gewoon heen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 17:26 ]


    Shoganai i ne~

    Animale schreef:
    Geen bang hebben, het komt wel weer goed. En je vader zal wel wat steun kunnen gebruiken. Sterkte! (flower)


    Je begrijpt het niet ... Ik durf echt niet, uit vrees dat het weer zou gebeuren dat er iets mis zou gaan. Voor mezelf durf ik al amper, maar mijn vader zo zien en de angst in mijn achterhoofd dat mensen gestorven zijn en ik ze als laatste in het ziekenhuis zag ... Ik kan wel janken bij het idee. ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als je het zo uitlegt aan je moeder zoals je het hier zei, dan zal ze het vast wel begrijpen. Geef haar iets mee voor je vader, misschien een klein briefje ofzo. Dan weet hij dat je aan hem denkt.

    In elk geval, veel sterkte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik snap wat je bedoeld. Je bent bang dat het zelfde gebeurd met je vader, als je hem bezoekt in het ziekenhuis.

    Ik heb zoiets ook gehad, of ja. Vroeger toen ik klein was speelde ik met dublo blokken. Ondertussen was ik Flodder aan het kijken, en ging het over de dood. Toen dacht ik dat er iets ergs gebeurde als ik weer met dublo ging spelen.

    zeker 1 maand later, ik had mijn dublo weer voor de dag gehaald en dacht eigenlijk niet meer aan dat er iets ergs ging gebeuren. Mijn neef kwam op bezoek, en de volgende dag werd zijn broertje opgenomen in het ziekenhuis. Dezelfde dag is hij op 13 jarige leeftijd gestorven. Ik was kapot bang daarna en dacht dat het allemaal mijn schuld was, ook al kon ik er helemaal niets aan doen maar was het toeval.

    Maar in iedergeval veel sterkte. (flower)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 17:36 ]


    <3