• Ik heb rond 12.00uur geen luchtalarm gehoord. En nee ben niet doof. Vandaag is het de eerste maandag van de maand. Ik vind het wel vreemd.

    Wie van jullie heeft het luchtalarm wel gehoord?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik (krul)


    -

    Erato schreef:
    Luchtalarm?

    In Nederland hebben we alarmen die afgaan als er iets erg gebeurd. Als ze afgaan moet je naar benen,alle ramen deuren dicht en radio of tv aanzetten.
    Op de eerste maandag v.d. maand worden ze getest.

    Ot:ik heb hem gehoord,schok me nog rot door die rot dingen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee niks gehoord..


    Forever.

    Loki schreef:
    Ik heb ook niks gehoord :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat is er daar wel aan het handje? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb geen luchtalarm gehoord.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jup, hier begon ie om 12 uur gewoon te loeien.


    It's time to be happy again.

    Loki schreef:
    Ik heb ook niks gehoord :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb hem wel gehoord (:


    Sometimes it's best not to care.

    Even denken hoor.. Nee idd, ik heb ook niks gehoord, Katwijker hier trouwens. (:


    Opgeven is geen optie.

    Wat is dat? :x


    Where there is a sea there are pirates...

    SING schreef:
    Ja, hier wel ;d
    Ik liep uit school, ging dat ding af, ik dacht dat dat het alarm van de school was :'D
    Maar niemand rende naar buiten, en toen schoot me te binnen dat het de eerste maandag van de maan is :'DDD



    Dat gebeurde ook bij mij.


    I love BTR and One Direction!

    Genius schreef:
    Ik (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Captain schreef:
    Wat is dat? :x


    Onze alarmsystemen voor rampen en oorlogen e.d. Die testen ze elke eerste maandag van de maand om 12.00, maar ze zijn niet overal even duidelijk te horen vaak.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Onze alarmsystemen voor rampen en oorlogen e.d. Die testen ze elke eerste maandag van de maand om 12.00, maar ze zijn niet overal even duidelijk te horen vaak.


    Wow, dat moet echt onaangenaam zijn. :'D


    Where there is a sea there are pirates...