• Nou ik zal het even zo kort mogelijk uitleggen.

Hoofdrollen:
    Sam (Vriend Iman die ik en Charlotte amper kennen)
    Iman (Beste vriendin van mij en Charlotte)
    Charlotte (Beste vriendin van mij en Iman)
    Julie ([ik] Beste vriendin Charlotte en Iman).

Sam en Iman komen vrolijk aangelopen op het schoolplein. Sam met een zak chips in zijn handen. Charlotte en Julie rennen op Sam af, en Charlotte rukt de zak chips uit zijn handen. Iman trekt zak chips uit Chars handen, en Sam slaat zijn arm om Charlottes nek heen en drukt enorm hard. Julie verlost Charlotte uit haar lijden door haar weg te trekken.
    Later op msn.
    Iman zegt tegen Charlotte dat Char dat niet had mogen doen, omdat ze Sam amper kent. Charlotte vindt dit raar, omdat SAM degene is die haar echt pijn doet. Iman begint ook tegen Julie te zeggen dat ze dat niet hadden mogen doen. Julie wordt boos op Iman omdat Sam Charotte pijn doet zonder reden.
    Gesprek Iman en Julie eindigt zo:
    Iman zegt:
    Ja...
    Iman zegt:
    nja als we elkaar de laatste tijd tog raar vinden doen..
    Iman zegt:
    waarom dan nog vriendinnen?
    Iman zegt:
    niet dat je nog voelde als vriendin ofzo Xd
    Julie (haar stylen.) zegt:
    ik heb ook nooit gezegd dat we vriendinnen zijn
    ga jij je eigen leventje maar
    good luck.
    Iman zegt:
    ja gelukkig zonder jouXD.
    inderdaad
    een hele last minder
    dag Iman.

En toen was de vriendschap tussen Julie en Iman over. Maar het is toch echt niet normaal? Ik bedoel: als iemand dan iets afpakt van mij moet ik maar meteen moordneigingen hebben?

Kan iemand helpen ):

rules don't stop me

Alsjeblieft?
    ik zit echt enorm in de shit.

rules don't stop me

Wtf o.o
    Kvind het hele verhaal een beetje vreemd. o.o Raar joch die Sam. kZou zeggen dumpen die handel. [sam en dat andere kind]

Ja, maar Charlotte is nou helemaal aan het huilen omdat ik mijn excuses niet ga aanbieden en Iman ook niet..

Verdomme, klote Sam, klote Chips.

rules don't stop me

Sorry, maar als je vriendin er niets aan doet als iemand Charlotte pijn doet, en dan ook nog om zo'n belachelijke reden, lijkt mij nou niet dat je vrienden moet blijven. Je zou kunnen zeggen dat het stoerdoenerij voor Sam is, maar dan zou ze ook niet zo stom doen op msn. Lijkt mij. Ik vind zulke dingen echt raar. Dat mensen zo veranderen bedoel ik.

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

Ik vind dat als die Sam zo raar doet en Iman zijn kant kiest je Iman gwn moet dumpen. Jij hebt geen reden om je excuses aan te bieden. Ik snap sowieso niet waarom Charlotte daarom huilt.. ?

Oeh weird o_O
    Moet je niet is gewoon gaan praten in real life, met die Iman erover? ^^ Of had je dat al gedaan?

Maar het is idd wel heel raar ja!

Nee, ik heb nog niet met haar over gepraat. Het is allemaal vandaag nog maar gebeurd.

En Charlotte huilt omdat ze denkt dat ik en Iman ruzie hebben vanwege haar, maar ik heb gezegd dat dat niet zo is.
    Iman doet raar.

rules don't stop me

Sam is dom. x|
    Hoe durft iemand boos op Julie te worden! :]
    Maar goed gedaan door Charlotte te helpen.
    En goed afgehandeld, die vriendschap. Maar waarom Charlotte nu gaat huilen?

-

Iman doet inderdaad raar. Was ze écht een beste vriendin?

-

Sterkte meid. <3

-

Ja,
    we deden alles samen. Met z'n drieën dan. En Charlotte gaat nu in november met haar naar een concert van Flogging Molly, maar ik weet niet of Iman daar nu nog veel zin in heeft :(

rules don't stop me

Maar ik weet niet of jij je er degelijk iets van aantrekt. Vooral niet doen. Maar heb je nog wel vrienden met Charlotte dan?

-

Ik voel me enorm klote.

rules don't stop me

Ja, nog wel met Charlotte.

rules don't stop me

Ja,
    we deden alles samen. Met z'n drieën dan. En Charlotte gaat nu in november met haar naar een concert van Flogging Molly, maar ik weet niet of Iman daar nu nog veel zin in heeft :(

Wie is Flogging Molly?
    En vind jij die muziek leuk?
    Moet je vragen of jij mee kan. x]

-