• Ik wil het graag uitmaken met mijn vriend, omdat het gevoel helemaal weg is en ik ook het idee heb dat hij niks meer voor mij voelt. Volgens mij is hij zelfs vreemdgegaan maar dat weet ik niet zeker, en dat doet er op het moment ook even niet toe.
    Het punt is, we wonen niet heel erg dicht bij elkaar (23 km, een rot eind fietsen) en dan duurt het dus sowieso nog wel een tijdje voor ik hem weer zie en het dus uit kan maken en ik vind het stom om hem dan nog zo lang aan het lijntje te houden.
    Is het laf om hem dan op te bellen om het uit te maken?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 18:58 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als het echt, écht niet anders kan, dan is bellen denk ik wel de handigste optie... Maar probeer wel een mogelijkheid te zoeken.


    Life is hard and then we die

    ja, ik zou toch wel even naar hem toe gaan...
    je moet maar denken, het is de laatste keer dat ik zo'n roteind hoef te fietsen;p
    dat is mijn mening;d


    Expect the unexpected

    Nou ja.. bellen is sowieso beter dan msn, facebook, sms of iets anders. Dat je het via je stem doet is sowieso beter.
    Lastig, maar je kan het wel doen. Anders vraag je of hij naar jou toe komt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BadBlood schreef:
    ja, ik zou toch wel even naar hem toe gaan...
    je moet maar denken, het is de laatste keer dat ik zo'n roteind hoef te fietsen;p
    dat is mijn mening;d


    Nou ja, het is sowieso niet de laatste keer dat ik hem zou zien, hoor. Ik zou graag vrienden willen blijven, en ik zit sowieso in Engeland nog een week met hem opgescheept x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Stereophonic schreef:
    Nou ja.. bellen is sowieso beter dan msn, facebook, sms of iets anders. Dat je het via je stem doet is sowieso beter.
    Lastig, maar je kan het wel doen. Anders vraag je of hij naar jou toe komt?


    Ik vind het nog lulliger als hij dan naar mij toe komt :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Stereophonic schreef:
    Nou ja.. bellen is sowieso beter dan msn, facebook, sms of iets anders. Dat je het via je stem doet is sowieso beter.
    Lastig, maar je kan het wel doen. Anders vraag je of hij naar jou toe komt?
    Als je iemand dumpt, dan ga je er zelf naar toe, niet omgekeerd... (:

    Dat is minder gevaarlijker, en veel gemakkelijker. Je kan zelf naar buiten gaan ed. Je kunt moeiljik je ex op dat moment verplichten om uit jou huis te gaan vlak nadat je het gezegd hebt. (moest hij zelf niet naar buiten gaan en liggen wenen of weet ik veel :p)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 19:03 ]


    Get outta my head!

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik vind het nog lulliger als hij dan naar mij toe komt :')

    Ghehe, ja stom dat ik daaraan niet dacht XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tjaa, ik begrijp je situatie, maar ik zou er persoonlijk niet blij van worden als mijn vriend me via de telefoon dumpte, met wat voor reden dan ook..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Tjaa, ik begrijp je situatie, maar ik zou er persoonlijk niet blij van worden als mijn vriend me via de telefoon dumpte, met wat voor reden dan ook..


    Nee, dat begrijp ik. Maar het is ook weer zo stom om het nog een hele week aan te laten terwijl je allebei misschien wel heel graag verder wil met je leven... Ik heb namelijk écht niet het idee dat hij nog wat voor mij voelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Probeer wat eerder af te spreken. Zeg dat het belangrijk is en dat je graag naar hem toe wilt komen.
    Want geef toe,via de telefoon uitmaken is een beetje lullig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het met een ex ook uitgemaakt via sms/msn. Ik moest 1,5uur reizen om hem te kunnen zien en om het dan uit te maken en dan weer weg te gaan vond ik ook niks ;$


    -

    Genius schreef:
    Ik heb het met een ex ook uitgemaakt via sms/msn. Ik moest 1,5uur reizen om hem te kunnen zien en om het dan uit te maken en dan weer weg te gaan vond ik ook niks ;$
    Maar dat is een ander verhaal :P


    Life is hard and then we die

    StJimmy schreef:
    Probeer wat eerder af te spreken. Zeg dat het belangrijk is en dat je graag naar hem toe wilt komen.
    Want geef toe,via de telefoon uitmaken is een beetje lullig.


    Maar hij woont dus nogal ver weg, dus kunnen we doordeweeks niet afspreken, ook omdat komende week voor mij nogal druk wordt. Ik weet het niet meer D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar dat is een ander verhaal :P


    Ik moet ook minimaal een uur reizen om bij hem te komen, 23 kilometer is ver met de fiets.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Maar hij woont dus nogal ver weg, dus kunnen we doordeweeks niet afspreken, ook omdat komende week voor mij nogal druk wordt. Ik weet het niet meer D:

    Probeer dan het komende weekend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall