• Ik heb daar eens over nagedacht en volgens mij is dat echt zo.

    Even een heel bekend voorbeeld:
    Tom Kaulitz. Volgens mij hij helemaal geen vrouwenverslinder maar juist een heel verlegen en betrouwbare jongen. Maar moest er gewoon een player in Tokio hotel en werd hij het. Maar ook met Rihanna is het hetzelfde leidje. Toen ze net bekend werd was ze gewoon zichzelf en vond ik haar echt leuk. Maar nu word ze helemaal gemaakt door de media. En dat vind ik zo zonde!.

    wat vinden juillie en kennen juillie nog maar artiesten met wie het hetzelfde is gegaan?

    Spice Girls, perfecte voorbeeld :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Britney Spears.
    Justin Bieber.


    SLOAN.

    Dat doen ze ook zelf. Ik bedoel Tom Kaulitz heeft het er zelf naar gemaakt. Het klopt dat sommige een label op geplakt krijgen maar de meeste doen er niks tegen of zijn zelf begonnen.
    Ik ken er niet echt,maar ik luister dan ook over het algemeen niet naar hele bekende bands,en de bekende bands waar ik naar luister zijn gewoon hun zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Dat doen ze ook zelf. Ik bedoel Tom Kaulitz heeft het er zelf naar gemaakt. Het klopt dat sommige een label op geplakt krijgen maar de meeste doen er niks tegen of zijn zelf begonnen.
    Ik ken er niet echt,maar ik luister dan ook over het algemeen niet naar hele bekende bands,en de bekende bands waar ik naar luister zijn gewoon hun zelf.


    Wrm vind jij dat Tom het erna gemaakt heeft dan?

    raplove schreef:
    (...)

    Wrm vind jij dat Tom het erna gemaakt heeft dan?

    Toen mijn zus ze aan mij heeft laten luisteren,helemaal in het begin,toen ze in Duitsland nog niet eens echt bekent waren,zeiden ze dat al en hij heeft het nooit ontkent of er iets tegen gedaan. Hij speelde het spelletje gewoon mee. Ja roep je het over je zelf af he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Toen mijn zus ze aan mij heeft laten luisteren,helemaal in het begin,toen ze in Duitsland nog niet eens echt bekent waren,zeiden ze dat al en hij heeft het nooit ontkent of er iets tegen gedaan. Hij speelde het spelletje gewoon mee. Ja roep je het over je zelf af he.


    Ok ergens heb je gelijk. Maar denk ook dat hij nog maar 15 was toen het allemaal begon. (Toen met devilish). Dus hij kon er ook niet veel aan doen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 23:25 ]

    raplove schreef:
    (...)

    Ok ergens heb je gelijk. Maar denk ook dat hij nog maar 15 was toen het allemaal begon. (Toen met devilish). Dus hij kon er ook niet veel aan doen.

    Hij had op zijn minst kunnen ontkennen,maar inderdaad veel had hij niet kunnen doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Hij had op zijn minst kunnen ontkennen,maar inderdaad veel had hij niet kunnen doen.


    dat bedoel ik.