• Waarom is er geen subforum voor eten? Zeer belangrijk!

    Hell yeah, die eet ik nu. Het is Indonesisch voedsel, vlees opgerold in rijst en dat moet je dan stomen in zo'n speciale pan. :3
    Bijna niemand kent het, maar aangezien mijn oma Indonesisch is (mwuh ik moet nog wennen aan haar dood) was, ken ik het dus wel. Mijn opa heeft ze nu geprobeerd te maken, heerlijk!:9~

    Wie kent ze wel?


    everything, in time

    Eh, nee. Lumpers. Vlees opgerold in rijst. Nah, da's niks voor mij, denk ik :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik!! omdat je me erover verteld heb. :P:Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Indonesisch is lekker :9~ Mijn vriendje is 1/4 Indo ghehe, dus ik eet wel eens Indonesisch eten ;D Maar lumpers ken ik niet ;o Lijkt me wel lekker :3 Spekkoek is ook lekker! *kwijl*


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    Indonesisch is lekker :9~ Mijn vriendje is 1/4 Indo ghehe, dus ik eet wel eens Indonesisch eten ;D Maar lumpers ken ik niet ;o Lijkt me wel lekker :3 Spekkoek is ook lekker! *kwijl*


    Oeh spekkoek!<3


    everything, in time

    Alleen de naam al. Dat doet me denken aan pampers, dus ik denk niet dat het ooit wat gaat worden tussen mij en ´lumpers´.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Progeny schreef:
    (...)

    Oeh spekkoek!<3

    Haha jaa :9~ Dat maakt mijn -uhm hoe noem je dat-, schoontante (?) altijd voor me :3 En mijn schoon opa is awesome, je verstaat echt geen woord van wat hij zegt, en hij heeft zo'n typisch Indo hoofd :'D En hij heet heel droog Jan :Y)


    Alis volat propriis.

    Nee, ken ik niet :') maar ik hou niet zo van Indonesisch eten.


    Destroy what destroys you.

    Nee, maar dat doet me denken aan loempia's. (cat) en loempia's zijn overheerlijk.
    :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Het klinkt zoooo lekker :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn beste vriendin is semi-Indonesisch, maar ik ken het niet (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ooooh, dat ken ik! Dat is zoooo lekker! Ik ben daar echt dol op! Oké, nu heb je me hongerig gemaakt! :9~

    Ik heb nu spekkoek in huis, maar daar moet je niet teveel van eten (althans; ik niet) want dan wordt je misselijk.(cat)
    Maar 't lijkt me erg lekker! ;D


    Opgeven is geen optie.

    Jup, ik ken het helemaal!
    Mijn buurvrouw is Indonesisch en die komt soms wat brengen om te proefen, en ja ik heb het een par keer geproefd. Heerlijk !!


    I will be.

    iloveal schreef:
    Jup, ik ken het helemaal!
    Mijn buurvrouw is Indonesisch en die komt soms wat brengen om te proefen, en ja ik heb het een par keer geproefd. Heerlijk !!


    EINDELIJK!
    Het is lekker heaaaaaaaa. :9~


    everything, in time

    Mijn vader heeft het een keer geprobeerd te maken (mijn oma is opgegroeid in Indonesië)
    Maar die waren erg mislukt volgens hem, dus toen heeft hij ze weggegooid voordat we ze konden proberen


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.