• En mijn teampje moet winnen van mij _O_ !

    Gaan jullie kijken?


    ars moriendi

    Brazilië moet winnen!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja, natuurlijk! _O_


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Campeones schreef:
    Brazilië moet winnen!

    Neejoh gekkie! =O


    ars moriendi

    0-0 was de eindstand.

    Kuyt gewisselt met Elia
    V/d Wiel gewisselt met Boulahrouz
    V/d Wiel en Heitinga gele kaart, Terwijl het gewoon een trucje was van Hanenkam.

    Afellay speelde de 1ste helft echt goed.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    0-0 was de eindstand.

    Kuyt gewisselt met Elia
    V/d Wiel gewisselt met Boulahrouz
    V/d Wiel en Heitinga gele kaart, Terwijl het gewoon een trucje was van Hanenkam.

    Afellay speelde de 1ste helft echt goed.


    Maar Alves was beter :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    MissBarca schreef:
    (...)

    Maar Alves was beter :Y)


    Nee hoor. Brazilianen kunnen niet spelen. Ze winnen alleen door te teckelen en fake te vallen en pijn lijden


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Nee hoor. Brazilianen kunnen niet spelen. Ze winnen alleen door te teckelen en fake te vallen en pijn lijden


    go xIbrahim go xIbrahim (yeah)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Yune schreef:
    (...)

    go xIbrahim go xIbrahim (yeah)


    Ty *buigt*


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Nee hoor. Brazilianen kunnen niet spelen. Ze winnen alleen door te teckelen en fake te vallen en pijn lijden
    Ja inderdaad. Ze kunnen niet voetballen.. Ze zijn wel vijf keer wereld kampioen geweest (hoeveel keer Nederland) maar nee, ze kunnen niet voetballen. Volgens mij spelde je Nederlanders fout want zijn kunnen alleen maar winnen door geluk en vuil spel..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Nee hoor. Brazilianen kunnen niet spelen. Ze winnen alleen door te tackelen en fake te vallen en pijn lijden.

    Brazilië is éen van de grootste voetballanden in de wereld en hebben echt al tig keer zoveel gewonnen dan Nederland. Ze worden niet voor niets de Goddelijke Kanaries genoemd, denk je dat ze die bijnaam gekregen hebben omdat ze vuil voetbal spelen? Brazilië is juist éen van de fairste voetballanden.

    Op Neymar na dan want dat is gewoon een Ronaldo de tweede. Ik ben voor Nederland, maar ik respecteer Brazilië wel gewoon en dat zou jij ook moeten doen voor je dingen zegt die niet waar zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vond het echt een rotwedstrijd om naar te kijken hoor.
    Ik mis het Nederland van het WK..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Campeones schreef:
    (...)Ja inderdaad. Ze kunnen niet voetballen.. Ze zijn wel vijf keer wereld kampioen geweest (hoeveel keer Nederland) maar nee, ze kunnen niet voetballen. Volgens mij spelde je Nederlanders fout want zijn kunnen alleen maar winnen door geluk en vuil spel..

    Wat zeg je nou? Nederlands vuil spel? Mijn god, waar heb je het over.

    Één blik op die wedstijd van afgelopen zaterdag, en je ziet welke land de ene schwalbe na de andere maakte, puur uit frustratie omdat ze gewoon niet meer het voetballand zijn dat ze waren en Nederland op gelijke voet komt te staan. Wij speelden met een hoop debutanten en invallers, onthoud dat wel.


    ars moriendi

    Instrumental schreef:
    Ik vond het echt een rotwedstrijd om naar te kijken hoor.
    Ik mis het Nederland van het WK..

    Nou, daar speelden ze ook niet sierlijk hoor. Deze ploeg onder(held) van Marwijk speelt degelijk maar wel sterk (deze wedstrijd uitgezondert). Onder van Marwijk heeft het Nederlands Elftal maar 2 x verloren! Nou, dan heb ik persoonlijk liever dat dan dat het allemaal zo gracieus maar slecht gaat.


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Nou, daar speelden ze ook niet sierlijk hoor. Deze ploeg onder(held) van Marwijk speelt degelijk maar wel sterk (deze wedstrijd uitgezondert). Onder van Marwijk heeft het Nederlands Elftal maar 2 x verloren! Nou, dan heb ik persoonlijk liever dat dan dat het allemaal zo gracieus maar slecht gaat.

    Ja daar heb je dan wel weer gelijk in, want de vorige oefenwedstrijden enzo hebben ze wel weer prachtig gespeeld en goed gewonnen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brazilië
    aan de macht!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.