Hij vind haar heus wel. Men zegt toch altijd op elk potje past een dekseltje en blablabla. Dus hij vind haar ook wel. Dat hij beroemt is heeft daar geen invloed op. Er zijn genoeg beroemde mensen met een vaste relatie/die gelukkig getrouwd zijn. Dus hij kan het ook.
Hij is nog jong.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
StJimmy schreef:
Hij vind haar heus wel. Men zegt toch altijd op elk potje past een dekseltje en blablabla. Dus hij vind haar ook wel. Dat hij beroemt is heeft daar geen invloed op. Er zijn genoeg beroemde mensen met een vaste relatie/die gelukkig getrouwd zijn. Dus hij kan het ook.
Hij is nog jong.
Ja,dat hij ook gevoel heeft. Dat hij niet alleen maar de stoere player is. Dat imago heeft Tokio hotel hem opgeplakt.
Nee dat imago heeft Sony hem opgeplakt en daar is Universal mooi mee doorgegaan. Heerlijk, platenbazen. Van mij mogen ze allemaal tegen de muur. -alleen de slechte en kutte dan -
ik moet bijna huilen,,
je ziet echt bijna nooit dat ze verdrietig zijn ofzo of iets altijd wel vrolijk maar dat is ook een masker denk ik..
ik bedoel niemand kan tog altijd vrolijk zijn?
je hebt toch ook wel is je dipjes?
Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing