• Een soort van biografie. Om het beeld te veranderen wat veel mensen van haar hebben; een barbie, of raar, of 'miss perfect'.

Het plopte net pas in mijn hoofd, dus mijn vraag; zouden jullie het lezen en zouden jullie het leuk vinden?

Edit:

Hij is er al ! KLIK!

[ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 20:05 ]

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Als je een beetje goed schrijft, ben je mijn fucking sweetest :9~

Voor de rest mensen?

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

ik ben geen taylor swift fan. Maar als het een goed verhaal is, zou ik het misschien wel lezen.

Pinocchio schreef:
    Als je een beetje goed schrijft, ben je mijn fucking sweetest :9~

Trust me. I'm the doctor

Haha, als je het 'fatsoenlijk' aanpakt.
    En haar niet zomaar begint op te hemelen, maar ook dingen vermeld die bijvoorbeeld hypocriet van haar zijn geweest of ...
    Het moet kritisch blijven en als het dat niet is door enkel en alleen goede dingen te vermelden vind ik er niets aan.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    En haar niet zomaar begint op te hemelen, maar ook dingen vermeld die bijvoorbeeld hypocriet van haar zijn geweest of ...
    Het moet kritisch blijven en als het dat niet is door enkel en alleen goede dingen te vermelden vind ik er niets aan.

Big girls cry when their hearts are breaking

Marshmellow schreef:

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz