• Ik ben een tijdje afwezig geweest en ik ben ook niet helemaal terug, maar ik zit nu al een paar weken aan een nieuw verhaal te werken en vroeg me af of ik die online moest zetten of niet.

    Ik heb al eens eerder een Battle Royale story geschreven. Maar persoonlijk vond ik die erg slecht geschreven (die is alweer 2 jaar oud). Dus wou ik hem herschrijven, in een ander vorm, met nieuwe ideën erin enzo. En voor de mensen die het misschien een interessant verhaal zouden vinden / opnieuw zouden willen lezen.

    The idea:

    Elk jaar wordt een klas gekozen om mee te doen aan de BR, ook wel the Battle Royale Project of Battle Royale Survival Program genoemd. Tijdens de BR, wordt een klas gekozen en wordt naar een onbewoond eiland gestuurd, waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Op de avond van de derde dag, mag er maar een overlevende zijn. Als er toch meerdere zijn, wordt iedereen vermoordt.

    Maar dit jaar wordt het anders. De kijkers, de mensen die de BR Project via hun televisie volgen willen iets spannender. Dit jaar zullen drie extra jongeren van buiten af de klas die gekozen is mee doen. Drie totale vreemden. Een van hun is een overlever van de vorige BR Project. De tweede is een jonge man die last heeft van psychopathische moord neigingen. En de derde is een meisje dat er alles aan zal doen om te overleven.

    Wie zal overleven?

    Let the Game Begin.




    My questions to you are:
    - Doen / Niet Doen
    - Zou je het zelf willen lezen? Ja / Nee
    - Titel: “Battle Royale” goed? Ja / Nee
    - Moet ik het je laten weten als die er is? Ja / Nee


    Ps: Waarschuwing. Bevat bloed, geweld en seks. Kinderen onder de 16 worden sterk aangeraden om eens goed na te denken of ze geweld en de 16+ gebeurtenissen aan kunnen of niet. Het verhaal is gebaseerd op een film (dus het is een fanfictie) en niet op echte gebeurtenissen. Het verhaal is op geen manier een aansporing tot geweld.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 18:08 ]

    Zeker doen ^^ en ja ik zou het willen lezen, laat me weten wanneer je er mee begint? (:
    En de titel vind ik ook wel goed ^^

    Ik vind de verhaallijn super, ik wil er een abo op als het online staan en je moet het zeker doen. :Y)
    Beantwoord dat je vragen, dearest?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nah, je kunt het wel doen. Maar ik zou het niet lezen omdat je zelf al aangeeft dat je nog niet helemaal terug bent, dan kun je eeuwig wachten op nieuwe delen, want niemand, inclusief jijzelf, weet wanneer je terug bent.


    everything, in time

    - Doen / Niet Doen. Doen ;D
    - Zou je het zelf willen lezen? Ja / Nee
    - Titel: “Battle Royale” goed? Ja / Nee
    - Moet ik het je laten weten als die er is? Ja / Nee

    Ik vind het een beetje een mix tussen House of nine en Ghostgame, twee van mijn favoriete films, haha! Ik zou zeker lezen, dus alsjeblieft snel beginnen als je er mee door gaat! <3


    Forever.

    Doen! Ik heb je vorige ook gelezen, supergoed!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    My questions to you are:
    - Doen
    - Zou je het zelf willen lezen? Ja
    - Titel: “Battle Royale” goed? Ja
    - Moet ik het je laten weten als die er is? Ja

    =D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 18:52 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Doen, ja ik wil het lezen, titl houden en laten weten, graag. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjulliewel poppetjes! En Progeny, daar heb je zeker een punt, ik kan natuurlijk niet beloven dat ik elke dag een vervolg online zet, aangezien ik het zo druk heb, maar ik kan wel beloven dat ik zeker me best zal doen om minstens een vervolg per week online te zetten ^^

    - doen! :'D
    - ja! :'D
    - vind ik wel goed, maar eigenlijk vind ik 'Let the game begin' wat je bij het idee had geschreven nóg cooler! ;'D
    - zekurrr! :'D
    - ps, ik kan 't wel aan hoor, al ben ik nog geen 16 ;'D
    pps, dit doet me een beetje denken aan 'De Hongerspelen! :'D
    ken je dat? (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    - doen! :'D
    - ja! :'D
    - vind ik wel goed, maar eigenlijk vind ik 'Let the game begin' wat je bij het idee had geschreven nóg cooler! ;'D
    - zekurrr! :'D
    - ps, ik kan 't wel aan hoor, al ben ik nog geen 16 ;'D
    pps, dit doet me een beetje denken aan 'De Hongerspelen! :'D
    ken je dat? (:

    Let the Game Begin is jammer genoeg al ingenomen als titel haha ^^ Ja dat ken ik zeker! Ik heb er ook een tint van de Hongerspellen erin verwerkt haha ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Let the Game Begin is jammer genoeg al ingenomen als titel haha ^^ Ja dat ken ik zeker! Ik heb er ook een tint van de Hongerspellen erin verwerkt haha ^^


    ouhw oeps, verkeerd begrepen dan ;$
    maar ik dacht het wel, ik hou zooo van die boeken (& binnenkort wsl ook de films! ;'D)
    & ik wil jouw verhaal écht wel graag lezen! :'D (is pas de tweede story waarvan ik echt alle hoofdstukken ga lezen $: )


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    (...)

    ouhw oeps, verkeerd begrepen dan ;$
    maar ik dacht het wel, ik hou zooo van die boeken (& binnenkort wsl ook de films! ;'D)
    & ik wil jouw verhaal écht wel graag lezen! :'D (is pas de tweede story waarvan ik echt alle hoofdstukken ga lezen $: )

    Hahaha, nee, je hebt het niet fout begrepen, het is ook zo dat Battle Royale en de Hongerspellen echt veel op elkaar lijken, maar in het verhaal zelf zal er een beetje gelijkenis van de Hongerspellen erin voor komen ^^
    Squee! Dankjewel hihi ^^ Ik heb al een paar hoofdstukken geschreven en zal snel de eerste online zetten! ^^

    Dankjewel voor jullie reacties op mijn topic. Het verhaal staat online! --> Battle Royale. Het eerste hoofdstuk staat al online!
    Geliefd een abo te nemen en ik hoop dat je reacties zult plaatsen met wat je van het verhaal vindt!
    xx

    - Doen / Niet Doen
    - Zou je het zelf willen lezen? Ja / Nee
    - Titel: “Battle Royale” goed? Ja / Nee
    - Moet ik het je laten weten als die er is? Ja / Nee

    Ik zou dat echt graag willen lezen , het klinkt echt gaaf :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.