• Ja mensen, hier kom ik even tusendooor.
    Uhm dat komt vooral omdat ik gister zo nodig zo'n documentaire moest zien over 11 september.o.O Ik krijg er gewoon altijd de rillingen van als ik die gebouwen naar beneden zie storten, maar ik ben ook raar.

    Maar ik vroeg me dus af, waar waren jullie toen het gebeurde.? Je hoort altijd dan mensen zeggen,"En iedereen weet nog wat hij/zij deed op dat moment."
    Nou ik weet het nog want ik was "ziek" Mijn oudste zusje was net 2 maandjes oud, ze was in begin van de vakantie geboren zeg maar en ik wou gewoon nog bij haar zijn omdat ik haar zo schattig vond, dus ik lag nepziek op de bank, en toen ineens kwam mijn moeder er aangehold en zette de tv op nieuws. Nouja ik vond het allemaal toen wel indrukwekkend, ook al was ik 8.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Toen was ik aan het weet-ik-veelen,,
    Kheb eerlijk gesegt geen flauw idee wat ik toen aan het doen was xD


    Crack a bottle

    Ik heb dat gister ook gezien :'D

    Ik zat toen thuis, achter de computer, zoals gewoonlijk, Onee ACHTER DE TV. En toen moest mijn moeder PERSÉE tv kijken en ik de heletijd GODVER ik was kijken enzo ='D

    Uhm ik was die dag net 6½ geworden en mijn ma ging zo strijken en toen zag ik op tv 2 hele mooie flats en een paar vliegtuigjes.

    Uhhm, geen idee?? Ik was toen net 5 jaar x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gheghe, Euf,!! You rockk, maar niemand heeft enig idee, vaag..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kwam net thuis..
    Mijn vader helemaal verward en hyper.
    Dus ik 'ren' naar de tv en zie nog net het 2e vliegtuig erin vliegen..

    Ik krijg ok alijd rilingen als ik dat zie!
    Het is gewoon verschrikkelijk! :S

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Weetje, ze doen er dan ook altijd zo'n idioot zielig liedje onder, nou dan kan je mij al wel wegdragen hoor ik meen het ik begin me daar toch te janken.. Maar ik ben zowiezo heel erg emotioneel ook tijdens films enzzo maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weetje, ze doen er dan ook altijd zo'n idioot zielig liedje onder, nou dan kan je mij al wel wegdragen hoor ik meen het ik begin me daar toch te janken.. Maar ik ben zowiezo heel erg emotioneel ook tijdens films enzzo maar oke.
    nah, ik moet er nou niet om janken. Kijk het is wel erg, maar aan de ene kant denk ik: Amerika had het kunnen weten. Geloof me, Amerika moest vast iets gedaan hebben dat terroristen dat deden. En hoe vaak was er al gezegd dat ze iets ergs gingen doen daar.

    OMG.. Toen zat ik in het vliegtuig! :O [niet in die ene nee!]
    Ik kwam net terug van 2 weekjes bij mn familie in Florida!! :X


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nou weetje, volgens mij wisten ze het ook al wel, maar ach dat is mijn mening,.. Het is allemaal zo vooropgezet.. alleen de datum alleen, maar weetje ik doe aan filosofie dus ja ik denk overaal nou eenmaal slim bij door/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik zat toen in mijn kamer. tv te kijken en toen kwam dat op tv. schrok me dood .

    Ik schrok me idd ook dood toen als ik dat zag gebeuren serieus Ö Z focking erg en dan hebben wij op die dag dit jaar schoolfotograaf >,<

    Gheghe, Euf,!! You rockk, maar niemand heeft enig idee, vaag..


    Ja. Maar het is wel al best lang geleden, Ofseu o_O

    ik zat volgens mij in de tuin; ik opeens naar de tv van me moeder. Er was iets ergs gebeurt in Amerika:O.


    I am an idiot, I move.

    (...)

    Ja. Maar het is wel al best lang geleden, Ofseu o_O

    7 jaartjes schat maar daarom word het niet minder erg ofzo, onse gs leraar dan ook. "Het staat dan nog wel niet in de Geschiedenisboeken maar ik wil het graag met jullie over 9/11 hebben!!'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.