• Dit vond ik net ergens tussen de gedichten op internet.

    Justin Bieber,
    Een jongen van wie ik een grote fan ben.
    Ze noemen mij ookwel 'Belieber', en voor die bijnaam ben ik blij.
    Jah. Justin kent mij niet, maar ik sta wel altijd aan zijn zij.
    Hij tovert een lach op mijn gezicht & als ik me donker voel geeft hij mij weer ligt. Een 'belieber' zo mag je noemen. Ik ben er blij mee, ik sta er sterk mee in mijn schoenen. Duizenden mensen (vooral jongens) die je uit lopen te schelden, die je kwellen & soms ook schelden op bellen. Ja, we leven ermee & het is moeilijk om ermee om te gaan. Maar als ik me donker voel, dan doet Justin altijd het licht weer aan.

    Thanks Justin,
    iloveyou!


    Dat je fan bent, okee. Maar dit vind ik een beetje heel ver gaan? :3

    Edit: Het kan dus nog erger.

    Justin Drew Bieber

    deze naam staat in duizende harten van meisjes geschreven.
    deze naam zal nooit verledentijd zijn.wij moeten justin bieber steunen in moeilijke tijden.want de Bieberhaters proberen hem kapot te maken.De paparazzie zal er voor zorgen (net als bij elke zanger(es))dat Justin bieber aan de drugs ga zitten.ik zweer het je ik ben geen BIEBERHATER.maar het leven van een ster gaat nu eenmaal zo.justin bieber word gepest op het internet.Daarvoor Bieberfans moeten we hem steunen.maar soms steunen we hem te veel.hij kan niets nie meer normaal doen.hij word altijd weer gevolgd door Gillende fans.maar Bieberfans.zo zal het niet lukken.Hij wist het op voorand van dat het zo druk zou zijn.maar ik denk niet dat het leuk is om de hele tijd achtervolgd geworden.dat je elke keer weer in een kamertje moet opgesloten moet zitten om niet bespringd te worden.Dit komt recht uit men hart en is zeker niet van ene boek ofzow.maar FUCKING HOU ALLEMAAL UW BEK BIEBERHATERS!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 21:23 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mile schreef:
    Jah dat is echt raar of dat ze gaan gillen en gillen en het warm krijgen en dan benauwd krijgen en dan faluwvallen, dat vind ik echt OVERDREVEN!


    Dat vond ik eerst ook vaag, maar als je een grote fan bent dan snap je het denk ik wel. Het is moeilijk uit te leggen.


    <3

    hahaha omg ik vind dit best wel... droog xD
    maar ik ben nu ook gwn kapot melig xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    valt toch nog goed mee? :'D
    'k vind 't echt niet te ver gaan. :'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Civilian schreef:
    "& als ik me donker voel geeft hij mij weer ligt."
    FAIL :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Taraluis schreef:
    Aww ik moet men bek houden :X


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ugh O.o


    Some angels have no wings.

    Ach, ik zal maar niet te veel zeggen. Ik laat die mensen gewoon doen waar ze zin in hebben. Punt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Iemand kan toch je grote voorbeeld zijn?
    Vroeger toen ik 4 was, wou ik altijd trouwen met mijn vader (x


    Kill them with kindness.

    Civilian schreef:
    "& als ik me donker voel geeft hij mij weer ligt."
    FAIL :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~