Wat denken jullie van een story waar je plaatjes, songs, gedichten,namen, ...
Alles kan vinden voor je story?
Lijkt dit jullie wat?
Ik wissel dan per hoofdstuk af naar wat er het meeste gevraagd wordt en zet er dan dingen neer?
- Home
- Forum
- Story problemen
- Wat dachten jullie van
Wat dachten jullie van - Story problemen
-
3 juni 2011 - 15:323 juni 2011 - 15:353 juni 2011 - 15:35
Nee, ach gut, dan krijg je een en al dezelfde verhalen met dezelfde plaatjes ouwe.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)
3 juni 2011 - 15:43Christ schreef:
Nee, ach gut, dan krijg je een en al dezelfde verhalen met dezelfde plaatjes ouwe.
Nee dat is niet waar3 juni 2011 - 15:44Christ schreef:
hahaha, je hebt echt wat met dat woordje; ouwe ;pTo infinity and beyond •
3 juni 2011 - 15:47Bosworth schreef:
(...)
hahaha, je hebt echt wat met dat woordje; ouwe ;p
zo lang ze het tegen mij zegt en niet tege een echte ouwe is het goed3 juni 2011 - 15:48Ik zou er geen gebruik van maken. En misschien dat anderen het handig zouden vinden, maar er zijn wel al heel veel stories met die dingen die je opnoemt apart. En het is wel waar wat Christ zegt over dat je dan een grote kans loopt dat er bij heel veel verhalen dezelfde plaatjes zullen worden gebruikt als je idee aanslaat.
Maar je moet het zelf weten. Als je het doet zal er vast wel wat interesse voor zijn. (:"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
3 juni 2011 - 15:55Square schreef:
Ik zou er geen gebruik van maken. En misschien dat anderen het handig zouden vinden, maar er zijn wel al heel veel stories met die dingen die je opnoemt apart. En het is wel waar wat Christ zegt over dat je dan een grote kans loopt dat er bij heel veel verhalen dezelfde plaatjes zullen worden gebruikt als je idee aanslaat.
Maar je moet het zelf weten. Als je het doet zal er vast wel wat interesse voor zijn. (:
oke ^^3 juni 2011 - 16:10ik doe plaatjes van dingen van dieren tot mensen en dingen per hoofdstuk een stk of 10 plaatejs ik doe opver plaatjes
Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.
3 juni 2011 - 16:11angelvampier schreef:
ik doe plaatjes van dingen van dieren tot mensen en dingen per hoofdstuk een stk of 10 plaatejs ik doe opver plaatjes
Ik doe alles wat jullie maar vragen