• Ikku ook nieuwe idee heb x]

Idee:

Tom wordt verliefd op een dood normaal meisje. Maar zy ziet hem niet staan. Ze heeft geen vriend en wil dat ook niet. Ze concentreert zich helemaal op haar lessen en vindt dat het belangrykst maar ze is geen nerd. Haar vriendinnen verklaren haar gek want zy hebben wel een oogje op Tom en natuurlyk op Bill. Tom dwingt het meisje op een manier [Wat zeg ik niet xD] om toch met hem te nemen. Het meisje zegt uiteindelyk ja maar probeert daarna van alles om van hem af te komen.

Ikkuu ook met Verassing werk ga ;) Mwhuhahahaaaaa(6)

Verassing 1.=JuliaSTORY
    Verassing 2.=Flo
    Verassing 3.=NiniSEXNIJN
    Verassing 4.=TomAdoratie
    Verassing 5.=TOMSDICK
    Verassing 6.=EvaLovesBill
    Verassing 7.=JOYCESTAR
    Verassing 8.=xdreamxOn
    Verassing 9.=KimCupCake
    Verassing 10.= PersianRose
    Verassing 11.=xGusxJacQx
    Verassing 12.=4YoMissBitch
    Verassing 13.=xNIJNTJE

Verassing 1= Gewone vriendin Hoofdrol
    Verassing 2= BF Vyand van Hoofdrol[Bitch]
    Verassing 3= Hoofdrol
    Verassing 4= Vriendin Andreas
    Verassing 5= BF Gustav
    Verassing 6= Vyand van Hoofdrol[Bitch]
    Verassing 7= Vriendin Georg
    Verassing 8= BF Hoofdrol
    Verassing 9= Vriendin Bill
    Verassing 10= BF Tom
    Verassing 11= Vriendin Alex Evans
    Verassing 12= BF Bill
    Verassing 13= BF van Vriendin Bill x]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik moet eten ):, ik hoop dat ik erbij zit (:
    x

The soul needs autumn.

Bedankt voor de rol<3
    Maareh, wil je eht zeggen als je quiz er is? Ik wil nl wel weten welke rol het is =D

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Verassing 5

Naam: Charissa

Leeftyd: 16

Hobby's: streetdance en drummen

Karakter: ego, lief, bitchy en hyperactief

Bynaam: Bunny

Text: Hoi ik ben Charissa en 16jaartjes. Ik word Bunny genoemd omdat Konijntjes mijn lievelingsdiertjes zijn!!! LOVETHEBUNNYS is mijn MOTTO. IK like you if you like me. Ik doe aan streetdance en drummen.x333

Plaatje[Url]:[/url]http://i168.photobucket.com/albums/u170/SceneHairIdeas/CH1CK5/1031200778_l.jpg

*He's the one.

Verassing 5
    Naam: Rachel
    Leeftyd: 19
    Hobby's: Voetballen,muziek maken,kleding ontwerpen,wat met vrienden doen
    Karakter: Lief,knettergek,zorgzaam,koppig
    Bynaam: Flo
    Text:
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar jong. Mijn bijnaam is Flo. Door mijn vrienden verzonnen. Mensen beschrijven me vaal als een lief zorgzaam meisje. Maar mijn vrienden zeggen dat ik knettergek en té koppig voor woorden ben.
    1 van mijn grote hobby's is voetballen. Ja,ik ben een meisje. Maar ik hou van voetbal. Lekker tegen de hielen van een ander aantrappen en juichen al ser gescoord wordt. Maar ik heb ook een andere grote hobby. Namelijk kleding ontwerpen. Niet dat het nou Haute Couture is. Maar gewoon zoals ik er zel fook uitzie. Ik speel gitaar en zing er ook bij. Als niemand er bij is dan.
    Plaatje: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/27/821/27821126_brookellebones7.jpg

Music is the new sex

naam:Eva
    leeftijd
    17
    hobby's:muziek,uitgaan met rienden
    karakter:soms een bitch,gote mond,lief en behulpzaam
    bijnaam:Eef of Eefje
    tekst: Hey mensen!
    ik ben dus Eva ben al 17!
    ik hou van muziek!
    music is my life!
    voor de rest.. ik ben lief maar tegen mensen die ik niet kan uitstaan ben ik een bitch

Ik ben ook iemand waar je plezier mee kunt maken!

maar ik moet nu gaan!
    baaay

foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71552

I need you like a heart needs a beat

Verassing 7.
    Naam:
    joyce
    Leeftyd:
    16
    Hobby's:
    Shoppen.partys.muziek.gitaar spelen.
    Karakter:
    Bitchi,grote mond,eigenwijs,jaloers,spontaan,lief,behulpzaam.
    Bynaam:
    Jos,Joy
    Text:
    Héééj mensen.Ik ben joyce maar meerdere zeggen wel is jos of joy tegen mij,waarschijnlijk omdat het korter is ofso?i duno.Ik ben 16 jaar geleden op de wereld geperst,en dat kun je nog letterlijk nemen ook.Mijn humor is zeer laag en zeer droog maar tog grappig op de een of andere manier.Zonder mijn vrienden heb ik geen leven,ze zijn mega belangrijk voor mij,en als je hun ene fuck iets aan doe stamp ik mijn voet in u réét.Voor de rest ben ik zowiezo verslaafd aan shoppen,partys en muziek.Zelf speel ik ook gitaar maar dat is al vanaf mij 7 en het is gewoon een toffe hobby om te doen wanneer ik mij verveel.Voor de rest,ik ben tokio hotel fan.Maar dat zijn er wel meerdere dan mij alleen.En nu,heb ik niets meer te zeggen..Bye!<3
    Plaatje[Url]:
    [/url]http://cm1.dotspotter.com/media/0/62/9/wenn896326.0.0.0x0.280x280.jpeg

Naam:JacQueline

Leeftyd:18, bijna 19.

Hobby's:Skaten, fotos maken en gitaar spelen

Karakter:Bitchy, met gevoel !

Bynaam:Bitchy !

Text: Hi dudes.. Ik ben dus JacQueline.. Ik ben al 3jaar fotomodel, ik heb eer voor me werk,weetje dat? Tjaa soms heb ik wat eigendunk.. En kan ik arrogant doen.. ! Ik ben een Bitchy, maar ik heb ook gevoel.. ik kan ook huilen
    Ik woon al 2jaartjes op me eigen, me ouders zijn verhuist met me zusje terwijl ik op kamp was en nu sta ik er alleen voor, contact met me ouder is er niet.. Nou ik ga maar weer, ik heb zo een fotoshoot..

Love you dudes

xx

Plaatje[Url]:

http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

geef me maar een rol die je bij me vind passen [/url]

Rol: De rol die het beste bij mij past
    Naam: Laura

Leeftyd: euhm 17 of zo

Hobby's: boksen, drummen, bas spelen

Karakter: jongensachtig, nieuwsgierig, onnozel en mellig maar echt op een grappige manier

Bynaam: Loret, Duckyverslaafdkind, Callipo

Text:
    Yo, Laura in the house
    Zoals jullie wel door hebben ik ben dus Laura. En mijn vrienden noemen mij ook wel Loret. Zoals je wel merkt is dat dus van mijn naam afgeleid. Vind het eigenlijk wel een coole bijnaam net zoals DuckyVerslaafdKind en Callipo. Jah met sommige van mijn vrienden vormen wij een ijsjes-clubje dus jah. En volgens de meeste ben ik een halve jongen, en weet je daar ben ik fier op. Ik heb er zelfs is voor gezorgd dat een jonge twee weken met een blauw oog rond liep. Jah hij wou me niet geloven dat ik kon boksen.
    Maar ik moet gaan, kauwgom kopen en veters (soort snoep)
    Chiao <3

Plaatje[Url]
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=68579[/url]

Live life limitless.

Danku! voor de rol!! (K)

I need you like a heart needs a beat

Thanks honey.x33(H)

*He's the one.

Zeg ik weet waarom je bijna niemand zijn link open krijgt er staat url voor, je moet een van die urls verwijderen (dus als je je bericht aan past verwijder een van de twee urls die voor je link staan en als je de laatst verwijderd verwijder ook die : dan
    Hopelijk snappen jullie het

Live life limitless.

Thnx voor de rol

Live life limitless.

VERASSING 3 (of 6 of 1) x'D

Naam: Dora

Leeftyd: 17

Hobby's: Lezen, shoppen, Music. <3

Karakter: Lief, betrouwbaar, sociaal, spontaan

Bynaam: Geen

Plaatje[Url]: [/url]http://www.quizlet.nl/foto.php?id=74999

Text;

Halloo, ik ben Dora. Ik ben 17, bijna 18 jaartjes oud. Ik hou erg veel van gitaar spelen ,Lezen, shoppen en muziek beluisteren. Nee, geen leven zonder muziek voor mij. Ik heb een absolute hekel aan van die wannabe's die denken dat ze hét zijn, van die losers die een paar sukkelaartjes erg pesten, enkel vanwege hun uiterlijk, en aan die kleine insectjes die mij altijd prikken x'D. Dat was het zowat denk ik,
    Byeee! x

Bekend making komt eraan ;) =D

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Mga ik in een PB weten wat mijn rol is?