• Liefdesverdriet, volgens mijn denken het slechtste gevoel op de hele wereld.
    Het is er in zoveel vormen, no matter what, je kunt het niet tegengaan.
    Natuurlijk kun je wel afleiding zoeken, maar als je 's avonds alleen in je bed ligt,
    voel je toch een lege kille stilte in mijn hoofd. En ookal voel je je zo leeg, tóch zit er nog 1 ding in je; tranen.

    Het is nu ongeveer 1 maand geleden, plotseling was alles over, alle liefde was weg.
    1 maand lijkt best lang, maar helaas staat het nog in mijn geheugen als de dag van gisteren..
    fase 1, Ik huilde, de hele dag door, ik at niks meer, en ik wilde zelfs het liefst dood.
    En dat alles terwijl Marvin, mijn "soulmate", er heel makkelijk mee omging.
    Voor hem was ik lucht. En to be honest, ik was ook een soort van lucht.
    Een grote grijze wolk, waar het water als rivieren uit stroomt.
    Ik weet niet wat hij met me deed, mijn levenslust schakelaar crashte en ik voelde me zo depressief als de pest.

    Daarna kwam de haat fase. Ik liep de hele dag te roepen tegen iedereen hoeveel ik Marvin wel niet haatte.
    Raar hoe mensen hun emoties kunnen blootgeven eigenlijk, want in mij zat helemaal geen haat.
    Ik ben nooit boos op hem geweest, terwijl hij vreemd ging.
    Toen ik voor de honderdduizendste keer zei wat een asshole Marvin was, begon mijn vriendin te lachen.
    Ze zei: "Een tijdje geleden was je met je hoofd in de hemel, en zei iedere minuut hoeveel je van hem hield. Maar nu ben je met je hoofd in de hel"
    En kaboom, weg was mijn 'ik ben sterk' gevoel. Ofja.. Gevoel was het niet, meer een voorneemsel.

    Nu, zit ik in de accepteer fase. Ik begin te zien hoe verkeerd hij was. En wat ik ooit in hem heb gezien, dat sijpelt langzaam weg.

    Ik was met mijn hoofd ergens heel ver weg. Ik was verliefd en hardstikke blind.
    Want ja.. dat is toch wat de mensen zeggen:
    Liefde maakt blind.
    Liefdesverdriet, volgens mijn denken het slechtste gevoel op de hele wereld.
    Maar blijf van jezelf houden, dan komt alles goed.

    Ik weet precies hoe je, je voelt ;) Liefdesverdriet is kut, maar als je er eenmaal doorheen bent zul je zien dat je er van geleerd hebt & dat je ondanks alles gewoon verder kunt :)


    Life is hard and then we die

    Ik weet precies hoe je je voelt. Voor mij is het nu 3 maanden geleden, maar ik zit nog steeds in mn haat fase. Zodra ik zijn naam ergens hoor heb ik echt zin om die gozer wat aan te doen. Maar goed, daar heb ik, vind ik, ook alle reden toe na een relatie waarin ie me anderhalf jaar geestelijk en lichamelijk mishandeld heeft.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:50 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt. Voor mij is het nu 3 maanden geleden, maar ik zit nog steeds in mn haat fase. Zodra ik zijn naam ergens hoor heb ik echt zin om die gozer wat aan te doen. Maar goed, daar heb ik, vind ik, ook alle reden toe na een relatie waarin ie me anderhalf jaar geestelijk en lichamelijk mishandeld heeft.


    dat is erg..
    ik zit ook nog wel een beetje in het haat stuk,
    iedere keer als ik hem zie.. is toch best rot

    Qlimax schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt. Voor mij is het nu 3 maanden geleden, maar ik zit nog steeds in mn haat fase. Zodra ik zijn naam ergens hoor heb ik echt zin om die gozer wat aan te doen. Maar goed, daar heb ik, vind ik, ook alle reden toe na een relatie waarin ie me anderhalf jaar geestelijk en lichamelijk mishandeld heeft.

    Ik ben blij dat je dat hebt ingezien. Ik kan me nog herinneren dat ik zoiets had van: please in godsnaam, maak het uit met die son of a bitch, maar dat overduidelijk te merken was dat je nog op de roze wolk zat.

    ON: Been there, done that, maar al een heeeeel lange tijd geleden. Mijn ex is nu m'n beste vriend. En de woorden 'beste vriend' gebruik ik heel zelden
    .


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn ex is niet echt mijn beste vriend. praat nog wel regelmatig met hem

    niet echt easy done om blij te zijn als je hem iedere dag ziet

    Ik kan wel een erger gevoel bedenken. Maar het is wel heel erg ja. Veel sterkte aan jullie alle.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik kan wel een erger gevoel bedenken. Maar het is wel heel erg ja. Veel sterkte aan jullie alle.


    naja ieder zijn eigen mening he
    dank

    Ik ken het gevoel, het is inderdaad vreselijk... En ik ben zo'n type dat het niet los kan laten, zelfs niet na acht maanden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ahw.. Ja, ik herken dit zo erg..


    ars moriendi

    You know I'll be there for you.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 20:07 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Echt sterkte meid! Ik heb geen idee hoe je je moet voelen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    t is gwn kut

    hij is gewoon kut.
    argh dan moeten WIJ met hem op kamp


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.