• Ik zoek nog een trailer voor deze twee stories:
    Geen tijd om er zelf te maken en heb vorige keer commentaar gehad omdat ik wat beelden had overgenomen van een meisje dat voor mijn verhaal al een trailer had gemaakt :s dus laat ik het liever aan jullie over

    Verhaal 1:
    Running away Meer info kan je krijgen via pb

    Verhaal 2:

    Morgan Le Fey is één van de beste vriendinnen van Justin Drew Bieber. Samen met Cailtin, Chaz, Ryan, Christian, ... beleven ze een ongeloofelijke tijd. Maar dan komt zij. En Justin is jammer genoeg stapel verliefd op der... Maar is het wederzijds? En wat als Justin haar ten huwelijk vraagt? Was dat wel een goed idee? Gaat de vriendschap dat hij heeft met zijn vrienden hierdoor ten onder? Of kan Morgan alles nog redden als ze de waarheid op biecht?
    Zij= Selena Gomez

    Ik wil ondertussen wel proberen, had je diene nu nog nodig voor Miami Bitch? Mag ik meer info over Running Away


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Ik wil ondertussen wel proberen, had je diene nu nog nodig voor Miami Bitch? Mag ik meer info over Running Away
    Ja van Miami Bitch heb ik nog steeds nodig hoor ^^ De beste pik ik eruit als trailer van mijn story ^^
    en ik stuur je info over running away