• Is dit acrylverf?

    Ik moet namelijk acrylverf met water basis hebben en het is héél belangerijk dat het wel acrylverf is, want het is voor een BJD
    & voor wie niet weet wat dat is, dat zijn héle dure poppen.
    Ik wil ze dus niet vernielen terwijl ik een face-up doe, maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus heb ik geen verstand van verf.

    Ik vond dit thuis in mijn kast en nu de vraag:

    Is dit water basis acrylverf?


    your knife my back. my gun, your head.

    Dat staat er meestal wel op.. Ik gebruik andere verf...


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Impala schreef:
    Dat staat er meestal wel op.. Ik gebruik andere verf...


    Dat is het nou juist, er staat helemaal niks anders op behalve dat.


    your knife my back. my gun, your head.

    Bedoel je niet aquarel verf?

    EstrellaVida schreef:
    Bedoel je niet aquarel verf?


    Nope, maar daar was ik inmiddels al achter.
    Fail aan die 5 mensen die me verzekerden dat het acryl verf was :'D


    your knife my back. my gun, your head.

    Ik weet het niet...
    Ik heb wel acrylverf, maar dat ziet er anders uit dan die van jou. staat er niks op de tubetjes?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weethe tniet zeker, maar op school hebben wij ook acrylverf en dat zit meestal in die kleine potjes en echt vreselijk irritant maar ik zal het niet zeker weten maar ik denk het niet, maar het kan dat ik fout zit....-aa-:$

    acrylverf is water verf. je kan ze in tubetje krijgen.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Zugzwang schreef:
    Ik weet het niet...
    Ik heb wel acrylverf, maar dat ziet er anders uit dan die van jou. staat er niks op de tubetjes?


    Nee D:


    your knife my back. my gun, your head.

    Van welke winkel is 't eigenlijk? De Action of een soortgelijke winkel? Goedkopere is vaak wel prut :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dooddoener schreef:
    acrylverf is water verf. je kan ze in tubetje krijgen.


    Als ik jou was zou ik gewoon naar een winkel gaan waar ze verf etc. kopen (en dus niet iets als een Action ofzo, een winkel waar ze er verstand van hebben bedoel ik dus), en vragen om de verf. Dan weet je zeker dat je goed zit. Dan verkloot je je dure pop ook niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    EstrellaVida schreef:
    Bedoel je niet aquarel verf?


    Shoganai i ne~

    Barbossa schreef:
    Van welke winkel is 't eigenlijk? De Action of een soortgelijke winkel? Goedkopere is vaak wel prut :'D


    Nou, nee, deze is best oud, maar volgens mij kwam 'ie wel van een kunst-winkel.


    your knife my back. my gun, your head.

    meestal staat het op de doos of het acrylverf is. en ik kan niet zo zien. maar ik denk het wel, omdat er water opstaat dan is het al iedergeval geen olieverf. zit er tubetjes in of van die soort van bakjes?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:55 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    meestal staat het op de doos of het acrylverf is. en ik kan niet zo zien. maar ik denk het wel, omdat er water opstaat dan is het al iedergeval geen olieverf. zit er tubetjes in of van die soort van bakjes?


    tubetjes


    your knife my back. my gun, your head.