• Hey,

    Ik had op hyves een krabbel naar een vriendin gestuurd en daar stond in dat Mr. Boerma haar zou verkrachten, en dat Tom haar dan van achteren pakte. En er stond ook godverdomme in. Dat hadden ze (niet) toevallig gelezen, en daar waren ze dan boos om geworden. Toen moest ik álle krabbels verwijderen, en ik moest mijn inlognaam én wachtwoord opschrijven. Ik kon niks anders opschrijven omdat ze het gingen controleren...
    Vanmiddag zou ik naar de stad gaan, mocht niet meer. Nu zijn mijn ouders er niet, dus probeerde ik op hyves te gaan. Is mijn wachtwoord of gebruikersnaam fout. Hebben ze dat veranderd. Dat slaat echt nergens op. Wat vinden jullie?

    x [ Bedankt dat je mijn gezeur aan wou horen. x) ]


    PS. Mr. Boerma is onze vieze, stomme, kloterige pedo wiskunde leraar.

    ds triest O_o mijn mammie en pappie doen da nieee x3 mr se sijn wel gemeen :x


    We can only learn to love by loving.

    Ahahaha, onze wiskunde leraar is ook zo sexy enzo.

    Wat een pedo. Maar wat bedoeld je met dat bericht? Niet echt slim natuurlijk. :')

    -grapje-


    -

    Hier heb je natuurlijk niks aan.
    Even denken.


    -

    denkt.


    -

    Ik weet het al. :')

    Luister, je moet een bericht naar hyves sturen ofzo. Maar je kon natuurlijk ook een ander wachtwoord opschrijven! Maar hier help ik je niet mee. Heb je nu straf ofzo?


    -

    Ja, ik heb straf...

    Wel vaag van je ouders.
    Dat ze het verandert hebben dan.
    Mijn moeder probeert altijd mijn mail te lezen maar kzeg dan dat ik lieg. [/mijn mails] Maar dat gaat nu nogal lastig bij jou denk ik? Toen mijn moeder dr steeds over doorging ging ik haar negeren tot ze er niet meer over begon. >.< Maar kweet niet of dat in jou geval gaat helpen o_o

    Meidx3
    Echt erg voor je!
    En sneu van je ouders praat met ze!

    xoxo


    We gonna start a fight >,<