• Enig idee hoe dat gaat? Heeft iemand dat van jullie gehad? En moet je daarvoor worden geopereert? Want ik ben namelijk heeeel bang voor operaties :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dunno. Maar sterkte. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, zo'n vijf keer gehad. De ingreep duurt maar tien minuten, maar je wordt wel onder narcose gebracht. Daarna heb je alleen (een beetje) last van je oor en misschien hoor je ook niet zo goed in het begin.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Ja, zo'n vijf keer gehad. De ingreep duurt maar tien minuten, maar je wordt wel onder narcose gebracht. Daarna heb je alleen (een beetje) last van je oor en misschien hoor je ook niet zo goed in het begin.

    Lijkt me eng! Ik wil geen buisjes ;(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Christ schreef:
    Dunno. Maar sterkte. ;D


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Jupp ik heb ze ook gehad..

    ik peuterze er altijd op een andere manier uit xD ik moest telkens weer daarvoor naar het ziekenhuis haha.. ik was toen nog wel klein..

    Stertke(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Evelon schreef:
    Jupp ik heb ze ook gehad..

    ik peuterze er altijd op een andere manier uit xD ik moest telkens weer daarvoor naar het ziekenhuis haha.. ik was toen nog wel klein..

    Stertke(flower)

    Aaah hahaa en bedankt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hahahaha, lollol. Dat is totaal niet eng. Narcose is het kutste ervan. Verder valt het reuze mee.


    SLOAN.

    Wacht maar tot je alleen maar oorontstekingen krijgt en ze je buisjes eruit halen en het gaatje niet meer wil dicht groeien en het dicht moet worden geopereerd. DAT is pas kut :/


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Wacht maar tot je alleen maar oorontstekingen krijgt en ze je buisjes eruit halen en het gaatje niet meer wil dicht groeien en het dicht moet worden geopereerd. DAT is pas kut :/

    Nou bedankt daarvoor. Je hebt me helemaal rustig gemaakt (niet dus -.-)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 11:00 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    (...)
    Nou bedankt daarvoor. Je hebt me helemaal rustig gemaakt (niet dus -.-)


    Dude, dat is 1 op de 100 kans ofzo dat dat gebeurd. Ga er gewoon van uit dat het goed gaat en dan is er niks om zorgen om te maken. Je hoeft niet de hele dag in het ziekenhuis te blijven, kan alles gewoon weer doen.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Dude, dat is 1 op de 100 kans ofzo dat dat gebeurd. Ga er gewoon van uit dat het goed gaat en dan is er niks om zorgen om te maken. Je hoeft niet de hele dag in het ziekenhuis te blijven, kan alles gewoon weer doen.

    ooh okee nou toch bedankt voor je uitleg (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Er is niks engs aan. Het doet alleen achteraf een beetje pijn, maar dat is zo wel. Wel hoor je de dingen een beetje vreemd.
    Je moet alleen wel uitkijken met zwemmen in natuurwater zegmaar, want dan heb je sneller kans op oorontstekingen en dat is geen pretje. D:

    ik heb ze gehad 2 keer ofzo.. maar het hielp bij mij niet.. ik kreeg ze omdat ik anders te veel hoorde ofzo.. vaag gedoe...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky