• ja Kimberly aka SmashIt en ik gingen van haar huis naar de supercoop, en dan moet je of omlopen of zo'n steegje door. Wij willen dat steegje in lopen, is er zo'n gast van dertien of zo die zijn hoofd om de hoek steekt en rende toen weg dat steegje in. En ik had daar geen zin in dus wou omlopen, en Kimberly zo dat steegje in. Komt ze er zo uitrennen dat die gast daar stond te wachten o.o En wij eten halen, lopen we naar buiten staat ie daar weer haha xd Echt de hele tijd met o'n enge grijns en alles en ik vond het echt eng worden hahahaha xd

We can't spend our lives waiting to live.

lol.

Ik zou hem echt uitlachen, haha.

<3

Democrat schreef:
    lol.

Democrat schreef:
    lol.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

ik zou geknipoogd hebben naar hem xD lol, kindjes zijn soms zo hilarisch xD

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Haha, oké dan.

Mijn moeder werd laatst wel serieus gestalkt door een of andere enge vent. Hij fietste de hele tijd achter haar en eerst dacht ze dat ze het zich verbeeldde, maar toen ging ze dus gewoon een paar keer onverwachts afslaan om het te testen en toen sloeg hij ook heel de tijd heel snel af. En ze dacht dat ze hem had afgeschud, maar toen kwam hij dus via de andere kant van ons achterpaadje naar haar toe en vroeg 'of ze iets te doe had'. Serieus, echt heel eng. Maar volgens mij stond hij al een keer al gezocht opgegeven in het tijdschriftje van onze gemeente, want ik herkende de beschrijvingen die ze opnoemde.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Hahahaha :p

It's going to be difficult, but not impossible.

Como schreef:
    Ik zou hem echt uitlachen, haha.

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

lol x)

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.