ik heb nog niet echt geflirt haha,
nah niks voor mij,ben ook nog niet echt opzoek naar een jongen,maar vroeger toen ik klein was,was ik op een jongen ,bij onze camping.
ik keek naar hem toen ik op trampo was.
ik gleed uit en flikkerde eraf en toen zag hij dat;p
Nou ik ging met wat vrienden uit, staat daar zo'n chick dus ik zo. ' Hey.. O ik dacht dat ik je kende' -jaja faal actie maar ik had wat lol met vrienden. Zij zo 'oo maar ik ken jou wel'
Solitario schreef: Nou ik ging met wat vrienden uit, staat daar zo'n chick dus ik zo. ' Hey.. O ik dacht dat ik je kende' -jaja faal actie maar ik had wat lol met vrienden. Zij zo 'oo maar ik ken jou wel'
Wel, ik zelf flirt weinig tot niet, dus mijn fails zullen het al niet zijn. Maar die jongens van tegenwoordig, je wilt het niet weten, (niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk ^^) Het begint met falende openingszinnen, tot jongens die zo heel stoer op me afkomen en als ze dan voor mij staan, mij niet eens durven aanspreken. Of jongens die beginnen te stotteren. eentje liet zelfs zijn ijsje op mijn vriendin vallen. niet dat ik zo in de smaak val bij jongens, eerder het tegenovergestelde, dit zijn dingetjes die al heel lang meegaan. :'D
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Solitario schreef: Nou ik ging met wat vrienden uit, staat daar zo'n chick dus ik zo. ' Hey.. O ik dacht dat ik je kende' -jaja faal actie maar ik had wat lol met vrienden. Zij zo 'oo maar ik ken jou wel'
#faalfaalfaal
Hahaha, nu hoor ik het haar echt op zo'n hele foute manier zeggen :'D.
Hmm, ik weet niet of ikzelf al eens iets heel genants heb gedaan. Maar die twee dingen die ik je in dat andere topic al heb verteld, waren dat best wel, haha
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Wel, ik zelf flirt weinig tot niet, dus mijn fails zullen het al niet zijn. Maar die jongens van tegenwoordig, je wilt het niet weten, (niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk ^^) Het begint met falende openingszinnen, tot jongens die zo heel stoer op me afkomen en als ze dan voor mij staan, mij niet eens durven aanspreken. Of jongens die beginnen te stotteren. eentje liet zelfs zijn ijsje op mijn vriendin vallen. niet dat ik zo in de smaak val bij jongens, eerder het tegenovergestelde, dit zijn dingetjes die al heel lang meegaan. :'D
Nu wil ik wel weten hoe je eruitziet, heartbreaker, haha x')
Carcass schreef:
Euh. Met mijn crush, we zaten samen te fietsen, en toen viel ik per ongeluk van me fiets af toen ik hem een schouderklopje wou geven ;_;.