Met glans is Levy en haar vier vriendinnen geslaagd in haar vijfde jaar, nu kan het echte werk beginnen. Voor haar laatste jaar beslist ze samen met [..][..][..][..]een appartementje te delen in het hartje van Londen.Ze belanden naast vijf jongens die ook een appartementje delen om samen te studeren wat uitdraait in goedkope kotfeestjes, zware katers, beste vrienden, nieuwe liefdes en vooral heel slechte punten.
Een verhaal met One direction, maar je kan het best ook lezen als je hen niet kent. Ik wil dat jullie rollen invullen voor:
- Vriendinnen Levy en toekomstige One direction-vriendinnetjes. Ik ga niet zeggen aan welk lid ik jullie ga koppelen, dat maakt het extra spannend & ook omdat ik nog niet weet aan wie ik Levy ga koppelen.
- Docenten.
- Andere studenten.
- Voorlopige liefdes van de meisjes/jongens,..
- Verzin maar wat (;
Dit moeten jullie invullen :
Rol
Naam, bijnaam
Volledige naam
Leeftijd
Nationaliteit
Uiterlijk Als het iemand bekend is, vermeld erbij wie en anders zorg je voor een heel duidelijke foto. Geen zwart/wit etc. Ik wil verschillende types, niet iedereen zijn topmodellen, maar ook geen extreme gevallen, aub! beschrijving mag moet niet (:
Karakter Niet allemaal die lieve, behulpzame softie’s (:
Extra
Waarschuwen?
Titel? Je hebt hersentjes voor iets, dus denk aub even na (: hoe sneller ik een titel heb, hoe sneller jullie jullie verhaal krijgen.
[ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 21:12 ]
all I want is the taste that your lips allow