• Nou in de les Muziekale opvoeding, waren er 2 jongens wat stoer aan het doen, dus hun moesten naar buiten. Maar we moesten de film Titanic kijken voor de 1000 keer kijken, dus ik zo heel luid zuchten en mijn leerkracht zo. 'Is het niet interssant genoeg Pagnon?' ik zo 'Nou eigelijk niet meneer ik heb die film al 1000 keer gezien.' en hij zo met een gemene glimlach. 'Nou nu 10001 keer mijn liefste.' ik zo van wtf? Dus ging ik praten met mijn vriendin. Kwam die meneer voor me staan en sloeg met zijn stok heel hard op de tafel dus ik zo gillen. Moest ik naar buiten maar ik weigerde. Kreeg ik nog een kans. Maar toen kreeg ik een berichtje dat mijn vriendin slaag had gekregen enzo. Dus ik terug sturen en opeens zag meneer het en wou hij hem afpakken maar stak ik hem vlug in mijn BH en moest ik hem afgeven maar dat deed ik niet. En na een tijdje zat ik weer tepraten enzo. Komt die leerkracht opeens met zeijn IPhone ons filmen enzo. Dus ik zo vlug mijn kap opzetten. en mij bukken. En mijn 2 andere vriendinnen ook. Had hij ons in de klas opgesloten. En ik helemaal in shock want ik kan niet tegen kleine ruimtes enzo. En ik wou naar buiten maar dat mocht dus niet. En hij zat ons de heletijd tefilmen. En op het einde van de les rende ik naar de directeur en zei dat hij ons filmde en opsloot en de directeur zo chil. 'Ik zal er is over praten.' en ik zo met open mond kijken. En zei ik dat dit niet normaal was en dat deze school suckt. Ben ik blij dat ik volgende week gedaan heb. Al die leerkrachten zijn 1 voor 1 allemaal kutters. Sorry hoor maar het is echt zo.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:49 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik deed opzich niks verkeerd . Zou jij niet terug sturen als je hoorde dat je vriendin slaag gekregen heeft?

    Jij deed niets verkeerd? Nou als hij verzoekt om naar buiten te gaan moet je niet weigeren. :'D Of je gsm afgeven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik deed opzich niks verkeerd . Zou jij niet terug sturen als je hoorde dat je vriendin slaag gekregen heeft?


    Als je dat smsje niet opende zou je helemaal niet weten dat ze geslagen was (cat)

    Het was jullie eigen fout, moet je de gevolgen maar dragen. Ben je zeker dat je niet aan het overdrijven bent?
    Trouwens, zeg er tegen je mentor iets over, fine. Maar direct naar de directeur gaan? neen.
    Als dit al waar is, denk ik dat jullie in het verleden al veel hebben uitgestoken.
    Sorry, hier geen medelijden.-Mijn mening-

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:08 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Shizen schreef:
    WTF, een leraar die je filmt? Dat slaat echt nérgens op!


    None but ourselves can free our minds.

    Niet persoonlijk opvatten ofzo; maar ik ben me ernstig aan het afvragen wie er nu eerst en echt de fout in ging en wat hier waar van is. Normaal gesproken doet een leraar -die er met zijn volle verstand bij is niet zo- en ik vraag me af voor hoever dit niet aangedikt is.

    En .. wat doe jij trouwens met je telefoon sms'ent in de klas :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Wut?... Dat slaat echt nergens op!
    Ik heb ook een paar van die kl*teleraren.
    Sommigen denken dat ze heel wat zijn en zo.
    Arrogante lui.

    wtf dat is echt niet normaal o.o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Shizen schreef:
    WTF, een leraar die je filmt? Dat slaat echt nérgens op!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    C18 schreef:
    Ik was 'm allang gepeerd toen die zei dat jullie naar buiten moesten. Dan hebben jullie je zin, niet weer die film :']

    Maar dan kreeg ik onder mijn voeten omdat ik daar heel vaak zit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Maar dan kreeg ik onder mijn voeten omdat ik daar heel vaak zit.

    Dan zou je je gedrag moeten aanpassen denk ik, al moet ik toegeven dat die leraar ook heel erg fout zit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Dan zou je je gedrag moeten aanpassen denk ik, al moet ik toegeven dat die leraar ook heel erg fout zit.

    Eigelijk is mijn gedrag niet zo erg hoor, ik verdedig mijn eigen gewoon altijd. Maarja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wooow, ben je zeker dat je op een school zit en niet op een concentratiekamp ofzo? D:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:24 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Maquillage schreef:
    Wtf o.o Leraren mogen je helemaal niet filmen toch? Vooral niet zonder reden, vind ik. En jullie in de klas opsluiten?! Hallo wat is er mis met die gast. En dan de reactie van de directeur ook. Maar echt, er is iets mis met die kerel joh...


    I will be.

    Captain schreef:
    Wooow, ben je zeker dat je op een school zit en niet op een concnetratiekamp ofzo? D:

    wat een creep 0_0


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.