• Vandaag moesten we een deel doen van ons mondeling examen voor Nederlands en we moesten een bedrijf uit het toneelstuk "Een bruid in de morgen" naspelen. Ik moest dus Moeder Pattini spelen terwijl een vriendin Nicht Hilda was.
    Natuurlijk hadden we dat goed ingeoefend want tsja er staan nu eenmaal veel punten op en eigenlijk hadden we dat morgen dus moeten doen, maar nu moesten we algelijk vandaag. Dus wij hebben dat gedaan en een andere vriendin zat naast hem en die zei achteraf dus dat hij enorm verrast was door ons en dat het echt goed was en blijkbaar had die daar echt van genoten. En hij vond het dus echt goed van mij en mijn vriendin haha.
    Dat is nu al de derde keer dat ik een acteer compliment krijg van mijn leerkrachten.
    Eerst tijdens Engels omdat ik ongevraagd een stuk uit The Importance Of Being Earnest van Oscar Wilde begon te spelen en ooit in Frans toen we een sketch moesten doen over geluidsoverlast.
    Mss ben ik wel een geniale actrice haha :--)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:32 ]

    Leuk =D
    En anders lukt het je wel als schrijfster ;p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Leuk =D
    En anders lukt het je wel als schrijfster ;p

    Jeetje shht. :$

    tja, misschien zien we je binnenkort in films spelen, wie weet? ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mag ik dan nu alvast je handtekening?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hhha, wij moesten dat ooit ook doen, maar ik was nicht Hilda. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Hhha, wij moesten dat ooit ook doen, maar ik was nicht Hilda. (:

    Welk stuk had je? :d

    heb ik ook al dikwijls voorgehad bij acteren, ze vinden het allemaal geweldig :D


    Owl you need is love.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Welk stuk had je? :d
    Ik heb geen idee meer, want dat is heel lang geleden.
    Ik weet wel dat we niet echt voorbereid waren en dat we constant onze tekst moesten gaan zoeken, omdat we het altijd vergaten. (:


    Get outta my head!

    Ik was vroeger ook een goede actrice. Maar ik heb het ritme van een hond en ik zing zo vals als een kraai en ik zat toen op muscialles dus toen dacht ik dat ik ook niet meer kon acteren.


    SLOAN.

    Veritas schreef:
    Mag ik dan nu alvast je handtekening?

    dat had ik bij mijn sociale vaardigheden training...we moesten stukje naspelen uit het echte leven en mijn partner schrok hoe goed ik in mijn rol zat xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.