• Daarnet wilde ik rechtstaan, maar mijn been sliep. Dus ging ik heel elegant onderuit. Net als in de films, plat op m'n gezicht.

    Anyhow, wie heeft ook altijd zulke dingen voor? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik heb dat ook 1 x gehad,en dat was waar best veel mensen bij waren lowl


    Where words fail, music speaks

    Ik, want ik ben ontzettend lomp en onhandig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb je je bezeerd? :o
    Maar nee, ik ben eigenlijk niet zo lomp, m'n broertje wel. Hij is een keer tegen zo'n laag paaltje op de grond aangelopen, recht in z'n kruis. :')


    wth.

    Ik mis altijd de deurklink en loop dan volop tegen de deur aan. Of ik stoot keihard tegen de punt van de tafel. Of neem een bocht niet ruim genoeg en knal dan met één schouder tegen de kast of muur 8D Of ik struikel over de katten en ga onderuit x'D Ik ken het ja ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee geen pijn gedaan ^^.
    Ik was gelukkig wel -alleen- thuis :p.

    Ik ken iemand die tijdens een spelletje tikkertje -we waren 12- achter zich om keek omdat hij sneller was en de kerel achter zich wou uitlachen, en toen liep hij tegen een lat die daar hing. Hij werd gelijk een end terug gekatapulteerd. Ik lol er nog steeds om :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ga op een of andere manier altijd onderuit midden op het schoolplein in de pauze..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik van de week nog,
    ik keek via mijn laptop me favo serie. En er gebeurde iets ergs in [er ging iemand dood ofzo] en ik sprong op, zo tegen de lamp die boven me hing en toen brak die en zat ik onder de scherven haha


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, maar ik kan me die lompe dingen nooit herinneren.


    Food.

    Crosses schreef:
    Ik, want ik ben ontzettend lomp en onhandig :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.