• Mijn lerares Gym heeft bedacht om een so te geven over softball.
    En aangezien ik niet goed ben in alle leer dingen verwacht ik een dikke onvoldoende.
    Daar gaat mijn 9 voor gym. Echt waar ik kan wel janken, gym is namelijk mijn enigste vak waar ik het beste in ben. Ik hou van gym en het is ook fucking belangrijk voor me...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat valt toch wel mee? Zo'n so gaat alleen maar over alles wat je al in praktijk brengt. Als je zo'n goed cijfer heb, dan moet je softbal ook wel goed hebben afgesloten in praktijk. Alle regels die daarbij horen moet je gewoon toepassen. Dat valt toch wel mee? Met wat moeite dan kan je daar wel een goed cijfer voor halen hoor. Het is een so, dus dat zal niet zo zwaar meetellen.
    Het is inderdaad wel wat vreemd (lo is toch ook gemaakt om het sporten?), maar je zult het ermee moeten doen.


    To live would be an awfully big adventure

    Je kent de regels toch, ik bedoel, als je echt zo goed in gym bent moet dat wel zo zijn. Dus dan kan die SO nooit erg moeilijk zijn toch? :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cellophane schreef:
    Hoe kan je nu al weten dat je niet gaat slagen als je het ineens nog niet gedaan hebt?
    Doe gewoon wat moeite om te leren, kind, dan moet dat toch lukken.

    Dat is waarschijnlijk voor de mensen die niet zo goed zijn in gym maar wel goed kunnen leren...

    ~Aangepast; reclame is hier niet toegestaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 juni 2011 - 11:06 ]

    Praat erover met je lerares? En probeer gewoon zoveel mogelijk je best te doen, dan komt het vast goed! ^^
    Als ze ziet dat je moeite doet gaat ze je echt geen slechte punten geven hoor.


    Where there is a sea there are pirates...

    k heb dat dus met geschiedenis :@

    zoo irritant hea


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing