Wij gingen net naar de Ikea. Maar mijn moeder zat de hele tijd te sms-en met haar nieuwe vriend. In principe niks mis mee. Maar ik heb vorig jaar dus een auto-ongeluk gehad en ben bang in een auto. Zij weet dat, natuurlijk. Maar ik heb haar al een paar keer netjes gevraagd als ze alsjeblieft wil stoppen met sms-en en fatsoenlijk op de weg te letten omdat ik dus bang ben. Negeert ze me gewoon en doet gewoon verder. En daar op de snelweg was een grote file omdat er een ernstig auto-ongeluk is gebeurd. Dus we stonden stil. Toen was ze dus aan't sms-en rijdt vooruit. Trapt ze plotseling op de rem. Waren we bijna tegen een auto voor ons geknald. Fijn. Dus toen was ik me echt aan't ergeren. En ze deed gewoon door sms-en! Daarna op de terugweg rijden we gewoon, gaat ze naar links en plotseling komt er keihard een auto aanrijden. Net vijf centimeter van ons af. Ik schrok me kapot! Gelukkig was ze toen niet aan't sms-en. Op de terugweg heb ik de hele tijd zorgen liggen maken. Ik kon wel janken. Soms heb ik gewoon zin om die rottelefoon van haar uit haar handen te rukken en uit het raam te gooien. Gelukkig kan ik me inhouden.
Sorry voor dit zeikverhaal.
Bang. - Liefde, Vriendschap & Familie
-
30 mei 2011 - 20:2430 mei 2011 - 20:26
Ik snap dat je bang bent, dat zou ik ook zijn..
Praat er nog eens over met je moeder?Me so good.
30 mei 2011 - 20:29Je moet serieus met je moeder erover praten met dat sms geval.
Want dat is één van de gevaarlijkste dingen die je kan doen tijdens het auto rijden.
Ik ken iemand die ook zat te smsen in de auto en die heeft dat niet overleeft.
Ik wil je niet bang maken of zo hoor, maar ik waarschuw even.30 mei 2011 - 20:30Dat houd wel op, als ze een keer een boete krijgt ervoor. Geloof dat dat 140 euro is. :')
Ik bel echt nooit tijdens het rijden, dan wil ik gewoon op de weg letten. Hoe stil het ook lijkt, er kan altijd wat gebeuren.[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 20:30 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
30 mei 2011 - 20:38Dan zou ik gewoon die gsm uit haar handen rukken. Kom op, ze breng jou en zichzelf in levensgevaar!
Let the Night embrace you
30 mei 2011 - 20:39Sweden schreef:
Ik snap dat je bang bent, dat zou ik ook zijn..
Praat er nog eens over met je moeder?Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
30 mei 2011 - 20:47Kanon schreef:
Dan zou ik gewoon die gsm uit haar handen rukken. Kom op, ze breng jou en zichzelf in levensgevaar!This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
30 mei 2011 - 20:49wtf O___O
dat vind ik echt erg van je moeder.
als ze niet wilt luisteren moet je gwn dr mobiel afpakken
oke makkelijker gezegd dan gedaan ;x
maar ik zou serieus even gaan praten..I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
30 mei 2011 - 21:15Kanon schreef:
Dan zou ik gewoon die gsm uit haar handen rukken. Kom op, ze breng jou en zichzelf in levensgevaar!Quiet the mind, and the soul will speak.
1 juni 2011 - 13:50Een beetje asociaal vind ik dat van je moeder. Ze wéét dat je een auto-ongeluk hebt gehad, en ze gaat gewoon verder met smsen?
Jezus, die zouden ze direct het rijbewijs af moeten pakken."Well, well. Look who we've got here!"
1 juni 2011 - 14:05Ik zou niet meer in een auto stappen waar zij achter het stuur zich, voor je zeker weet dat ze niet weer gaat smsen ;x
1 juni 2011 - 17:32Je moeder zou beter moeten weten. Bellen/SMS'en achter het stuur is gevaarlijk, en je hebt groot gelijk dat je je daar zorgen om maakt. Ik zou nog eens héél goed met je moeder praten, en anders weiger je maar nog met haar mee te rijden ofzo. (:
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
2 juni 2011 - 20:30oohh dat vind ik echt heel erg!
ik zou het sowieso al erg vinden als mijn moeder aan 't smsen was terwijl ze rijdt,
maar jij hebt dan nog een ongeluk gehad!
& toen ze aan 't smsen was weer bijna!
ik zou er echt met haar over praten, het kan echt niet!
& anders weigeren bij haar in de auto te stappen!
okee, dat gaat mss wel niet om praktische reden, maar goed[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 20:31 ]
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein
2 juni 2011 - 20:34What the fuck? No offense, maar is je moeder gek ofzo? Het is supergevaarlijk om te sms'en/bellen achter het stuur (je kunt er niet voor niets een boete voor krijgen) en ze weet dat je een auto-ongeluk heb gehad? Dat noem ik dus echt wel respectloos hoor ...
Ik zou er met haar grondig over praten.Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]