• Jack of hearts; Gaat over een jonge man 'Jack' die tijdens een potje poker zijn hart op het spel zet. Als hij verliest, krijgt hij een jaar de tijd om de liefde van zijn leven te vinden. Als dat niet gebeurd, zal hij sterven.

    Doen of niet doen?
    Origineel of niet?
    Tell me what you think?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Captain schreef:
    Dat klinkt me echt leuk! Maar het zou echt tof zijn mocht er iets bovennatuurlijks in spelen. Tegen wie speelt hij poker dan? Als je het zo lekker mysterieus maakt gaat het echt super zijn ;D
    Maar ik vind het nu ook al heel leuk klinken!

    Jaaah das wel de bedoeling, tegen wie weet ik nog niet.. Zit nu even te zoeken om van alles en nog wat voor dit verhaal :'). _O_(flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Impala schreef:
    (...)
    Jaaah das wel de bedoeling, tegen wie weet ik nog niet.. Zit nu even te zoeken om van alles en nog wat voor dit verhaal :'). _O_(flower)

    Ok! Veel succes, ik ben er zeker van dat je er iets leuks mee zal doen, dat doe je toch altijd. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ga hem zeker lezen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Captain schreef:
    (...)
    Ok! Veel succes, ik ben er zeker van dat je er iets leuks mee zal doen, dat doe je toch altijd. :'D

    I'll do my very best babe, haha. (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    heel orgineel zeker doen ! (H)

    Sounds awesome!
    Zou ook een leuk idee voor een film zijn x3
    Zou je me willen waarschuwen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als je gaat beginnen, stuur me maar een berichtje. Hij lijkt me echt leuk! :3


    wth.

    Jaaa, doen!
    Wil je mij ook waarschuwen, als je begint?(A)


    Bad decisions make good stories.