Hoe komt het dat van die Scene/Emo mensen altijd zo'n egaal gladde huid zonder een enkele puist hebben?0.o *jaloers*
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Geen idee, zou k ook wel willen weten Ma t kan wel zijn dat da gephotoshopt is he Ik denk dat dat heel erg veel kans heeft
Live life limitless.
Scene/Emo modellen zul je bedoelen. Ken dr een boel [/gewone kids] die dat totaal niet hebben hoor.
Mew <3
Photoshop >.< Dat doe je heel makkelijk hoor. Dat kan ik ook >.<
Bored.
:'D nah geen idee. Ik snap dat ook niet. Mijn huid is pas kut, like, ik heb sproeten. Maar de meeste van die scene queens hebben ramveel make-up op.
Zoiets heet fotobewerking:Y)
It's heavy but you are not the only one
Scene/Emo modellen zul je bedoelen. Ken dr een boel die dat totaal niet hebben hoor.
Omdat hun photoshoppen of hun gezicht volsmeren met foundation. En persoonlijk: zou ik niet zo'n huid willen hebben
Sproeten staan altijd super mooi! Mijn huid is echt niet normaaal wordt echt super snel droog
Fight for you're love, cause it worth it
FOTOSHOOHOOP of bakken make-up.
Ze bewerken de foto.
I live for the applause, you will die for it.
Fotoshop ...
What's wrong whit loving someone?
fotoshop je kan tegewoordig alles met je foto's doen -.-
don't Worry...Be gay.
Waarschijnlijk Tonnen Make-Up Of gelijk iedereen zegt , Fotoshop Maar het is ook mogelijk om zo een huid te hebben hoor
fotoshop en hopen make-up!! ik heb al veel modellen gezien die in een boekje een mooiie huid hebben en als je ze zonder make-up ziet dan verschiet je wel even want ook zij hebben puisten rimpels en weet ik veel wat!
I need you like a heart needs a beat
U neemt een plamuurspatel U neemt foundation En plamuren maar
Wie du mir, so ich dir.